środa, 19 marca 2014

MOJA OPINIA o HERBACIE 'OGRÓD ROZMAITOŚCI' od MIDASZ

Witajcie! Dziś przedstawię Wam krótką opinię o herbacie owocowej 'Ogród Rozmaitości'. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z 'Herbaciarnią Midasz'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypominam, że w asortymencie sklepu znajdziesz herbatę; czerwoną, białą, czarną, zieloną, ziołową, owocową oraz akcesoria do przechowywania i parzenia herbaty. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

Mieszanka owocowa, w skład której wchodzą przede wszystkim aronia, czarna i czerwona porzeczka, dzika róża, owoc czarnego bzu, wzbogacona owocowym aromatem. Herbatka ta zalecana jest osobom, które dużo czasu spędzają przy komputerze czy książce. Obecne w owocach antocyjany mogą zabezpieczyć je przed wadami wzroku. 

Moja opinia:

Już we wcześniejszym poście zaznaczyłam, że herbata świetnie wygląda i pachnie rewelacyjnie. W trakcie zaparzania po pokoju unosił się delikatny aromat owoców. Herbata po zaparzeniu przybrała intensywny kolor, a w połączeniu z miodem smakuje obłędnie. Bardzo lubię herbaty owocowe i zielone dlatego też mam ochotę spróbować innych kompozycji smakowych. Za 50 g mieszanki musimy zapłacić 8 zł. Ze swojej strony polecam i zachęcam Was do zakupu tych herbat, a na pewno nie zawiedziecie się na ich smaku :) 

Moja ocena: 5/5!






16 komentarzy:

  1. ja nie pijam herbaty, ale ta całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak myslalam ze jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różne herbatki, zwłaszcza zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie herbatki :)) są przepyszne :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada smokowicie. Samam mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje i na pewno jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie herbatki, a z tą firmą jeszcze nie miałam przyjemności współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na przepyszną herbatkę :))

    OdpowiedzUsuń