czwartek, 13 marca 2014

NOWA WSPÓŁPRACA - 'BUTIK MEDUZA'

Witajcie! Kilka dni temu nawiązałam współpracę z 'Butik Meduza'. 'Butik ten skupia w jednym miejscy odzież wielu wyselekcjonowanych marek z Włoch, Francji jak i rodzimych polskich producentów. Krótkie serie oraz wiele pojedynczych modeli gwarantują możliwość wyrażenia siebie poprzez nietuzinkowy ubiór.' 
Zapraszam Was do polubienia fanpage'u, a jeżeli macie możliwość odwiedzenia sklepu to zachęcam do zapoznania się z ciekawą ofertą. Butik znajduje się w CH Jantar w Słupsku.


W ramach współpracy otrzymałam bawełnianą bluzkę z nadrukiem, która całkowicie przypadła mi do gustu. Bluzka o wiele lepiej prezentuje się na kimś. W kolejnym poście pojawi się stylizacja i krótka recenzja :) 


27 komentarzy:

  1. Prześliczna ta bluzeczka , gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluacje ciekawej współpracy :) bluzka śliczna czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest :D też ostatnio otrzymałam bluzkę w ramach współpracy :D
    gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzeczka :) gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no całkiem fajna bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluzeczka. Gratuluję. Szkoda tylko że butik na drugim końcu Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zawsze można zamówić przez fb :)

      Usuń
  7. Gratki :) Bluzka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to gratulacje nowej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy Ty, Ingo, mieszkasz gdzieś w okolicach Słupska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ukochane rodzinne miasto, więc i ogromny sentyment. ;) Od 10 lat na drugim końcu Polski. Też fajnie, ale tęskni się strasznie za rodziną.

      Usuń
    2. ciężko jest jak się tęskni za rodziną :( ja mam zamiar odwiedzić Słupsk :)

      Usuń
  10. orzełek prawie jak Robercik Kupisz; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ta bluzeczka:) Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń