niedziela, 23 lutego 2014

STYLIZACJA ze SWETERKIEM VILA od STYLEPIT

Witajcie! Dziś przychodzę do Was jeszcze ze stylizacją ze sweterkiem Vila, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym StylePit. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu, jeżeli jesteście zainteresowani recenzją sweterka odsyłam do tego posta. Chcę również zaprosić Was do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu.

SKLEP INTERNETOWY    lub    FACEBOOK

Z góry przepraszam za tło, niestety o tej porze roku nie znalazłam lepszego miejsca na zdjęcia. Mam nadzieję, że propozycja sweterka w moim wykonaniu przypadła Wam do gustu  :)


STYLEPIT oferują blogerom bon  o wartości 110 zł na zakupy do zrealizowania w ich sklepie. Wystarczy, że napiszesz kilka słów o StylePit, recenzję wraz ze zdjęciami wybranej przez siebie rzeczy oraz wstawisz logo StylePit i linki do produktów, które Cie zachwyciły. Zachęcam Was do współpracy ponieważ to rzetelna i uczciwa firma :)

12 komentarzy: