sobota, 22 lutego 2014

RECENZJA WOSKU FLUFFY TOWELS od YANKEE CANDLE

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje wosku, który otrzymałam w ramach współpracy z YankeeStore.pl. O podjęciu współpracy pisałam tu.





SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:

Świeżo wyprane, mięciutkie i przyjemne w dotyku ręczniki - przypominają obraz matczynej pracy, by dzieci czuły się bezpiecznie, czysto. Wysuszone i układane równiutko w szafie sobotnim popołudniem. Za każdym razem, gdy ją otwieramy, czuć jeszcze ten powiew świeżości - to aromatyczne wyobrażenie, zamknięte jest w słoiku, pod postacią świecy o zapachu puszystych ręczników.


Moja opinia:

Fluffy Towels jest zdecydowanie mniej intensywny w porównaniu do Black Cherry, od którego zaczęłam przygodę z woskami Yankee Candle.  Nie jest mocny i nie przytłacza.  Wosk roztapia się szybko, uwalniając świeży i delikatny zapach czystego prania. Osobiście kojarzy mi się z proszkiem Vizir. Zakwalifikowałabym go do łagodnych zapachów, które pozwalają na zrelaksowanie się po męczącym dniu. Polecam wszystkim, którzy chcą na chwilę oderwać się od codziennych obowiązków. Wosk obecnie kosztuje 5,25 zł, zważając na rewelacyjną wydajność jest wart każdej złotówki :)

Moja ocena: 5/5!





10 komentarzy:

  1. marzą mi się woski z Yankee Candle. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świece, olejki... To jest to co kocham! Szczególnie w długie, zimowe wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego zapachu, fajny byłby na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się mówi teraz o tych woskach :) miałam okazję wąchać trochę zapachów a jest ich naprawdę dużo :) bardzo chciałabym mieć taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś wzbraniałam się przed woskami o tego typu zapachach, kiedy zraziłam się jednym. Jak widzę niepotrzebnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakikolwiek zapach jest kwestią gustu więc nie koniecznie Tobie mógłby przypasowac :)

      Usuń
  6. Yankee Candles są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń