sobota, 15 lutego 2014

RECENZJA WOSKU BLACK CHERRY od YANKEE CANDLE

Witajcie! Dziś zapraszam Was na kolejną recenzje tym razem wosku Black Cherry, który otrzymałam w ramach współpracy z YankeeStore.pl O podjęciu współpracy pisałam tu.




SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:

Soczyste, ciemne czereśnie - zwiastun gorącego lata, pięknych, słonecznych poranków, kiedy to dojrzewają i przepełniają się słodyczą. Podchodzisz do drzewa i zrywasz prosto z gałązki... i już czujesz, że ciężko będzie się oderwać od ich smaku, zapachu. Przeżyj tę chwilę ponownie ze świecą zapachową od Yankee Candle - Black Cherry!


Moja opinia:

Swoją przygodę z woskami rozpoczęłam od zapachu Black Cherry. W kominku rozpuściłam sporą ilość wosku. Wosk roztapia się bardzo szybko, a po całym pokoju unosi się przyjemny, odrobinę kwaskowy zapach dojrzałych czereśni. Najważniejsze, że zapach nie jest duszący i nie przytłacza. Bez problemu można go palić bardzo długo i jest bardzo wydajny. Przyznam, że nie rozumiałam szału wszystkich dziewczyn na te woski. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość ich przetestowania ponieważ sama ostatecznie stałam się ich zwolenniczką. Obecnie wosk jest zapachem miesiąca i kosztuje w promocji 5,25 zł. Polecam wszystkim, którzy chcą zapachem powrócić do letnich wspomnieć :)

Moja ocena: 5/5!

5 komentarzy:

  1. Zapach na pewno jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego wosku.. jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zapachu jaki się rozchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wiele pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń