niedziela, 23 lutego 2014

RECENZJA TUSZU DO RZĘS od BOTTEGA VERDE

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje tuszu do rzęs 'Maxi Volume' od Bottega Verde. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Betterware, o podjęciu współpracy pisałam tu. Dla przypomnienia w katalogu Betterware znajdziesz kosmetyki, akcesoria kuchenne, łazienkowe, środki czystości itp. Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą katalogową firmy.




Informacja producenta:

Z ekstraktem lipy (12 ml) - czarny. Dzięki specjalnej szczoteczce rzęsy są idealnie podkreślone, optycznie zagęszczone i pogrubione. Ma wyjątkowo kremową konsystencję.

Moja opinia:

Już dawno nie byłam aż tak zadowolona z tuszu do rzęs. Tusz posiada dużą szczoteczkę z włosia, która nabiera odpowiednią ilość tuszu i jest wygodna w malowaniu rzęs nawet tych najmniejszych. Idealnie rozdziela rzęsy, nie skleja ich, dobrze pogrubia, wydłuża i ładnie podkręca, a co najważniejsze nie tworzy grudek. Po aplikacji produktu mam wrażenie jakbym w ogóle nie miała tuszu na rzęsach, jest bardzo lekki. Kolor tuszu jest mocno czarny, zapach nie drażni, a konsystencja jest kremowa.  Nie zauważyłam, żeby nawet po całym dniu kruszył się czy też odbijał się na powiece. Świadczy to o jego dobrej trwałości. Produkt jest wydajny i bezproblemowy w demakijażu. Zaznaczę jeszcze, że nie uczulił moich wrażliwych oczu. Tusz kosztuje ok. 50 zł, uważam, że jest wart tej ceny zważając na jego doskonałą trwałość, wydajność oraz oszałamiający rezultat. Jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego też polecam z czystym sumieniem osobom z krótkimi rzęsami, które chciałyby uzyskać poniższy efekt! :) 

Moja ocena: 5/5!

Zdjęcia robione były w tym samym dniu niestety światło trochę szalało i dlatego każde zdjęcie jest w innym odcieniu. Mam nadzieję, że spodobał Wam się efekt :)

9 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! :D Zasłużona 5 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, fajniutko. A ile razy musiałaś rzęsy muskać, aby uzyskać taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie liczyłam 'machnięć szczoteczką', ale to są standardowo 2 warstwy :)

      Usuń
    2. to w takim razie super efekt :) ja muszę się męczyć bardziej :)

      Usuń
    3. No, no, po dwóch warstwach efekt świetny, albo masz takie cudne rzęsy, że wystarczy "maznąć" dwa razy. Żebym ja uzyskała taki efekt muszę tuszować i tuszować.

      Usuń
  3. Witam serdecznie. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu Betterware oraz zakupami naszych produktów zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780

    OdpowiedzUsuń
  4. witam zapraszamy na naszą stronę www.pieknonatury.com.pl , tam można dowiedzieć się więcej jak aktywować karte rabotową i kupować nasze kosmetyki bez 30% marży . Jeżeli maja pytania odnośnie kosmetyków czy też aktualnej oferty zachęcam do kontaktu . biuro@betterware.com.pl

    OdpowiedzUsuń