piątek, 28 lutego 2014

RECENZJA SPRAY'U do CZYSZCZENIA PIEKARNIKA I GRILLA od BETTERWARE

Zapraszam Was na ostatnią recenzje produktu, który otrzymanych  od Betterware.  Dziś o spray'u do czyszczenia piekarnika i grilla. O podjęciu współpracy pisałam tu. Dla przypomnienia w katalogu Betterware znajdziesz kosmetyki, akcesoria kuchenne, łazienkowe, środki czystości itp. Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą katalogową firmy.




Informacja producenta:

Rozpyl spray bezpośrednio na zabrudzenia w piekarniku, odczekaj kilka minut, aż aktywna piana rozpuści plamy. Usuń zanieczyszczenia za pomocą gąbki lub szczotki, spłucz powierzchnię dużą ilością wody. Idealny również do czyszczenia szyb kominkowych. Pojemność 500 ml.

Moja opinia:

Produkt stosowałam do czyszczenia piekarnika, płyt grzewczych oraz płyt od grilla elektrycznego. Spray bardzo dobrze radził sobie z wszelkimi zabrudzeniami, a zwłaszcza z przypalonymi resztkami jedzenia. Wystarczyło spryskać nim na zabrudzony obszar, odczekać chwilę i bez trudu usunąć brud za pomocą gąbki lub ściereczki.  Nie trzeba używać dużej ilości preparatu, żeby uzyskać oczekiwany rezultat. Po zastosowaniu nasz sprzęt kuchenny jest dobrze wyczyszczony i posiada ładny połysk. Produkt pachnie typowo alkoholowo, ale nie jest aż tak bardzo wyczuwalny i drażniący. Produkt kosztuje około 20 zł, ale zdecydowanie wart tej ceny. Polecam wszystkim za bardzo dobre działanie :)

Moja ocena: 5/5!


11 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z nim wcześniej.. Ja używam w sumie podobnej pianki do czyszczenia takich zabrudzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również pierwsze słyszę. A wiadomo ciężko jest wyczyścić piekarnik dlatego taki środek jest niezbędny w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, u mnie też by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, ale w kuchni jak najbardziej się przyda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam innego niemieckiego produktu, który jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu z naszymi wspaniałymi poduktami Betterware oraz ich zakupami - zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to prawda, ze niemieckie detergenty są bardziej skuteczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zagłębiałam się w ten temat ;)

      Usuń