piątek, 14 lutego 2014

RECENZJA OTRZYMANEJ WODY PERFUMOWANEJ od TANELLIS

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z recenzją wody perfumowanej, którą otrzymałam w ramach współpracy z Tanellis. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu

Informacje producenta:

Otrzymana woda perfumowana o numerze 181 jest odpowiednikiem Euphoria Calvin Klein. Odnajdziemy w niej orientalne nuty zapachowe egzotycznych owoców i kwiatów. Jest zmysłowa, tajemnicza i bardzo sexy. Polecana dla kobiet, które pragną wyrwać się, choć na chwilę z szarej codzienności, by stać się częścią ekscytującego świata wypełnionego wyjątkową przyjemnością.

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: owoc granatu, śliwa daktylowa i akord zielony

Nuta serca: kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea
Baza: bursztyn, ambra, czarny fiołek, akord kremowy, drzewo mahoniowe, piżmo



Moja opinia:

Zapach jest trwały, dość długo utrzymuje się na skórze i ubraniach. Używałam go w małych ilościach ponieważ należy do mocnych zapachów. Z pewnością nie jest przeznaczony na każdą sytuację, wydaje mi się, że jest idealny przede wszystkim na wieczorne wyjścia. Zapach typowo kobiecy, zmysłowy, szykowny, a nawet romantyczny. Niesamowicie wydajny, a buteleczka praktyczna. Zapach jest kwestią gustu, na każdej skórze może inaczej pachnieć. Jestem bardzo zadowolona z otrzymanej wody perfumowanej. Nie pozostaje mi nic innego jak go polecić wszystkim kobietom, które są pewne siebie i chcą pachnieć wyjątkowo! :)

Moja ocena: 5/5!




4 komentarze: