niedziela, 16 lutego 2014

RECENZJA KREMU BB BOTTEGA VERDE

Dziś zapraszam Was na recenzje kremu BB Bottega Verde, który otrzymałam w ramach współpracy z Betterware. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.




Informacja producenta:


Z kwasem hialuronowym i wyciągiem z granatu, SPF 15, nawilża skórę i nadaje jej nienaganny wygląd. Łączy w sobie skuteczność kremu nawilżającego z efektem makijażu: jednym gestem tonizuje, ujednolica, rozświetla, nawilża i chroni cerę. Formuła najnowszej generacji zawiera bogactwo substancji aktywnych o wyjątkowych właściwościach oraz filtry przeciwsłoneczne chroniące skórę przed uszkodzeniami i fotostarzeniem.

Moja opinia:


Krem BB stosowałam na co dzień bardziej jako krem nawilżający niż w zastępstwie podkładu. Konsystencja kremu jest lekka, dobrze rozprowadza sie po twarzy. Krem idealnie dopasowuje się do odcienia skóry. Kosmetyk pachnie przyjemnie i delikatnie. Po jego aplikacji moja twarz jest wygładzona i dobrze nawilżona. W mniejszym stopniu kryje niedoskonałości. Krem nadaje skórze naturalny i świeży wygląd. Produkt stosowałam niecałe 3 tygodnie i mogę potwierdzić, że jest bardzo wydajny. 
Według mnie cena jest trochę wygórowana, jednak jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu dlatego też polecam kobietom, które cenią sobie naturalny wygląd :)

Odcień: natural
Pojemność: 30 ml
Cena: 45,99 zł 

Moja ocena: 5/5!

10 komentarzy:

  1. Ja potrzebuję większego krycia, bo mam cerę naczynkową.. więc kremy bb nie dla mnie raczej:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze sie dopasowuje bo duzo jest takich, ktore tego nie robia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ten sprawdził by się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kremy bb, niestety mam jeden krem cc i on już mnie w ogóle nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dla mnie ten byłby dużo za ciemny. W ogóle miałam troszkę problemów z dobraniem sobie odcienia kremu BB... Dla jaśniejszej karnacji na pewno mogłabym polecić so spretty soraya - baaaardzo fajny krem i bardzo ładnie pachnie. Znasz może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie znam, co do tego kolorku to dopasowuje się do odcienia skóry :)

      Usuń
  6. Witam serdecznie. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu Betterware oraz zakupami naszych produktów zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780

    Krem BB w marcu jest w promocji i kosztuje 34,99.
    Mamy równiez w ofercie krem CC i rownież w marcu jest w promocyjnej cenie: 39,99

    OdpowiedzUsuń