piątek, 7 lutego 2014

RECENZJA KAPSUŁEK PIORĄCYCH VIZIR

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje kapsułek piorących Vizir. Dzięki zakwalifikowaniu się do projektu trnd miałam możliwość przetestowania tych kapsułek. O dostaniu się do projektu oraz o otrzymaniu produktów pisałam Wam tu.


Opinia producenta:


Kapsułki piorące Vizir dają doskonałe efekty i 100 % bieli Vizira w jednej kapsułce. Stanowią najwygodniejsze rozwiązanie Vizira do usuwania zabrudzeń. Nadają się do tkanin białych i kolorowych, a po za tym pomagają zachować żywe kolory nawet po 20 praniach. Nie pozostawiają osadów, otoczka całkowicie rozpuszcza się w pralce w ciągu 1 minuty, nawet w 30 st. C.


W zależności od potrzeb kapsułki piorące Vizir występują w 3 wariantach: 


  • Vizir Original Fresh - są stworzone dla tych, którzy pragną legendarnej bieli Vizira już przy 1 praniu.
  • Vizir Fresh Flower - to właściwy wybór, jeżeli chcemy cieszyć się zarówno doskonałą czystością, jak i świeżym zapachem naszych ubrań.
  • Vizir Sensitive Clothes -odpowiednie do prania rzeczy osób o wrażliwej skórze. Sprawią, że ich ubrania będą delikatne, a przy tym idealnie czyste.


Moja opinia:

Kapsułki piorące Vizir, które są w pudełku zajmują naprawdę mało miejsca. Najważniejsze, że nie musimy kupować osobno proszku do prania czy też płynu do płukania ponieważ w jednej kapsułce znajduje się odpowiednia ilość środka piorącego. Zapominamy o "targaniu" do domu kilku kilogramowego proszku czy jego właściwym dozowaniu, a także o problemach z rozlaniem płynu. Nie ma konieczności sortowania ubrań ponieważ kapsułki, które otrzymałam nadają się zarówno do prania tkanin kolorowych jak i białych. Kapsułki są bardzo łatwe w użyciu, wystarczy wrzucić kapsułkę do pustego bębna, włożyć ubrania, wybrać cykl prania i gotowe! Po zastosowaniu tych kapsułek nasze ubrania bardzo ładnie i delikatnie pachną oraz są dobrze wyprane. Oprócz tego są jeszcze bardzo wydajne, wystarczy jedna kapsułka do wyprania masy brudnych ubrań. Czasami zdarzyło mi się włożyć dwie kapsułki dla uzyskania jeszcze lepszego efektu.
Wg mnie i moich znajomych, którzy otrzymali ode mnie kapsułki uważamy, że są one nowoczesnym sposobem prania, które jest jednocześnie wygodne i skuteczne. Dzięki możliwości przetestowania tych kapsułek jestem pewna, że nie wrócę już do tradycyjnych środków piorących. Niby małe kapsułki, ale są w stanie usprawnić domowe obowiązki, ułatwiając nam życie. Ze swojej strony polecam ich zakup, tylko w ten sposób osobiście możecie przekonać się o ich wielu zaletach :)

Moja ocena: 5/5 !




21 komentarzy:

  1. Również biorę udział w tej akcji i też jestem zadowolona z właściwości kapsułek Vizir ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Miałam ogromne szczęście i też dostałam się do testowania tych kapsułek. Mam dokładnie takie same wrażenia, tyle że ja zamiast dwóch kapsułek do mocno zabrudzonych ubrań dodałam miarkę odplamiacza w proszku (koszt odplamiacza ok. 6 zł i wystarcza na długo), a kolejna kapsułka została do następnego prania. :)
    Bardzo podoba mi się zapach prania, tyle że jak już pranie całkiem wyschnie - ja go nie wyczuwam na ubraniach, dlatego chciałabym też wypróbować kapsułki Vizir Fresh Flowers.
    A dzisiaj przeprowadziłam kolejny test kapsułek. Mam ubranka dla niemowląt, które niestety długo leżały w wilgotnym miejscu i przesiąknęły wilgocią. Proszek dla niemowląt nie radził sobie z pozbyciem się tego zapachu. Teraz wyprałam pranie z kapsułką Vizir - jest cudnie! Obecnie jeszcze raz tylko przepiorę w proszku dla dzieci, wyprasuję ciuszki i powędrują one do szafki. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zamierzam wypróbować inne warianty tych kapsułek :) po wyschnięciu ubrań nadal odczuwam zapach, ale nie aż tak intensywnie jak podczas samego suszenia. Zawsze można dolać odrobinę płynu do płukania jeżeli zależy nam na zapachu :)

      Usuń
    2. Płyn do płukania też biorę pod uwagę. Ale po co, jeśli może okaże się, że kapsułki o innym zapachu wystarczą. Dlatego mąż kupił kapsułki - i wkrótce będę znała zapach. :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pudełko również może potem się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się zarejestrować na te stronie i tez próbować dostać się do testowania takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polecam. Oprócz tego, że można spróbować nowego produktu - to świetna zabawa jest też podczas przekazywania tego, czego się dowiedzieliśmy producentowi, znajomym i w internecie. :))

      Usuń
  5. Fajnie, że się sprawdziły:) Jak ja żałuję, że się nie dostałam do testowania.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez powoli biorę się za napisanie recenzji :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie samo odczucie. Nie kupiłabym ich pewnie będąc w sklepie, ale dzięki trnd nie wyobrażam sobie zakupić teraz zwykły proszek skoro wypróbowałam kapsułki i wiem ile mają zalet :)

      Usuń
  9. Może pod koniec tygodnia wezmę się za napisanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Ja również biorę udział w kampanii trnd i mam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Mogę tylko powiedzieć, że moim zdanie kapsułki są świetne!! Pomimo, że służą do prania zarówno tkanin białych jak i kolorowych, efekty ich "pracy" są fantastyczne. Nawet ubranka mojej półrocznej córeczki, która właśnie zaczyna sama jeść, są idealnie czyste. Poza tym nie mam już problemu ze złym dozowaniem proszku, kapsułki tak pięknie pachną, że nie używam już płynu do płukania. Fajne jest to, że otrzymałam też pakiet kapsułek do rozdania rodzinie i znajomym.

    Nie musisz już męczyć się odmierzaniem proszku czy płynu do prania. Wrzucasz po prostu kapsułkę piorącą do pralki i gotowe!

    Kapsułki są uniwersalne, można je stosować do tkanin białych i kolorowych, w niskich i wysokich temperaturach. Dzięki innowacyjnej formie, koniec z osadami w szufladzie pralki. Kapsułki dokładnie się wypłukują, nie pozostawiają smug na ciemnych uraniach.

    OdpowiedzUsuń