piątek, 21 lutego 2014

RECENZJA KALENDARZA JEŹDZIECKIEGO od TEBRA

Witajcie! Dziś post poświęcony recenzji kalendarza, który otrzymałam w ramach współpracy z Tebra. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do polubienia ich fanpage'u.

KLIKNIJ TUTAJ     lub     FACEBOOK


Informacje producenta:

Terminarz Jeździecki to niepowtarzalny kalendarz książkowy wydawany od 2006 r. Zawiera praktyczne informacje dla miłośników koni (np.: budowa anatomiczna konia, kościec konia, zęby konia ...), dane teleadresowe i informacyjne (adresy ośrodków jeździeckich, stadnin, hodowców koni itp.)
Kalendarium jeden tydzień na rozkładówce.Oprawa twarda, szyta, foliowana, zmiękczona obustronnie gąbką.

Format: 17x 23,5 cm
Ilość stron: 144
Papier: chamois
Cena: 29,99 zł


Moja opinia:

Okładka kalendarza jest twarda, wykonana w sposób solidny i staranny. Na początku kalendarza znajdują się strony umożliwiające zapisanie naszych danych osobistych, ważnych telefonów oraz tygodniowego rozkładu zajęć. Na następnych stronach uwzględnione są praktyczne informacje dla miłośników koni ( tj. opis budowy anatomicznej, opis budowy szkieletu, oznaczenia koni, rozpoznanie wieku konia po uzębieniu, sposoby wiązania konia, temat bezpieczeństwa, słownik podstawowych terminów oraz tabela do uzupełnienia informacji związanych z odrobaczeniem, szczepieniem koni itp.). Najbardziej zaciekawił mnie temat o uzębieniu konia, mianowicie im bardziej wysunięte zęby do przodu tym koń jest starszy :) 
Kolejne strony poświęcone są skróconemu kalendarzowi na rok 2014 i 2015. Następnie po lewej stronie znajduje się kalendarium ( w każdym dniu uwzględnione są: imieniny, dokładna godzina wchodu i zachodu słońca, ewentualne święta, wolne miejsce na krótkie notatki ). Największą zaletą dla mnie jest prawa strona, która jest w całości przeznaczona na nasze notatki. W innych kalendarzach zawsze brakowało mi miejsca na zapiski, na szczęście w tym kalendarzu nie mam z tym żadnego problemu. Na kilku stronach możemy zauważyć przepiękne fotografie koni. Na ostatnich stronach terminarza znajdują się dane informacyjne i teleadresowe ( adresy ośrodków jeździeckich, hodowców koni, stadnin itp. ) oraz miejsce na adresy i numery telefonów znajomych. Podsumowując kalendarz rzeczywiście przyciąga uwagę, zawiera w sobie sporo miejsca na własne zapiski, potrzebne informacje, a przede wszystkim największy plus za to, że jest lekki. Uważam, że cena 29,99 zł jest adekwatna do jakości produktu. Polecam nie tylko miłośnikom koni, a wszystkim, dla których ważna jest dobra organizacja w kalendarzu.

Moja ocena: 5/5!


8 komentarzy:

  1. Również go mam, bardzo fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Zapraszam do mnie, gdzie dzisiaj aż 6 przesyłek = 6 nowych postów.
    Pozdrawiam, Artur
    http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna rzecz :) Wszystko można zapisać i się nie zapomni

    OdpowiedzUsuń
  4. jest znakomity :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń