wtorek, 25 lutego 2014

RECENZJA BAZY PERŁOWEJ od BOTTEGA VERDE

Witajcie! Dziś zapraszam na recenzje bazy perłowej pod makijaż od Bottega Verde, którą otrzymałam w ramach współpracy z Betterware. O podjęciu współpracy pisałam tu. Dla przypomnienia w katalogu Betterware znajdziesz kosmetyki, akcesoria kuchenne, łazienkowe, środki czystości itp. Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą katalogową firmy.



Informacja producenta:

Z witaminami A i E (30 ml). Nadaje cerze promienny wygląd dzięki efektowi odbijania światła charakterystycznemu dla miki.

Moja opinia:

Bazę stosowałam pod podkład lub jedynie na powieki czy też pod łuk brwiowy w celu rozświetlenia i wydłużenia trwałości makijażu. Produkt nie roluje się ani nie ściera. Dobrze rozprowadza się po twarzy. Konsystencja lekka, kremowa z malutkimi drobinkami brokatu. Zapach delikatny i słodki, osobiście kojarzy mi się z cukierkami.  Po aplikacji bazy zauważyłam, że moja twarz jest nawilżona i wygładzona. Produkt nie podrażnia, nie wysusza i nie uczula. Po zastosowaniu bazy mój makijaż trzyma się o wiele dłużej. Jestem bardzo zadowolona z działania, trwałości oraz wydajności tej bazy. Niestety uważam, że cena jest przynajmniej dla mnie zbyt wygórowana, ale jeżeli będzie w promocji może się skuszę.  

Pojemność: 30 ml
Cena: 44,99 zł 

Moja ocena: 4/5!

12 komentarzy:

  1. szkoda, że taka cena :|
    od dłuższego czasu zastanawiam się właśnie nad bazą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie cena mogłaby być trochę niższa :P

      Usuń
  2. Cena faktycznie trochę wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest, tylko rzeczywiście trochę za droga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tę bazę :) Ja pod makijaż całej twarzy rzadko używam bazy, ale już pod cienie niemalże codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wszystko rozbija się o cenę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu Betterware oraz zakupami naszych produktów zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780
    W marcu jest promocja na baze - 29,99 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą bazę.
    Ma niesamowicie piękny zapach i oczywiście sprawdza się jako produkt. :)

    OdpowiedzUsuń