sobota, 1 lutego 2014

RECENZJA ARTROŻELU GORVITA

Dziś zapraszam Was na recenzje artrożelu firmy GORVITA, który otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:


Działanie żelu jest związane z właściwościami zawartych w składzie naturalnych olejków: pichtowego, kamforowego, eukaliptusowego, wyciągów ziołowych: z pieprzowca (kapsaicyny) z kory wierzby, arniki, żywokostu i boswelli oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej. Żel działa silnie rozgrzewająco. Łagodzi uczucie dyskomfortu spowodowane przemęczeniem fizycznym i przeciążeniem mięśni i kończyn w okolicah zgięć (stawy) spowodowanych różnymi czynnikami zewnętrznymi. Witalizuje i przywraca energię. Zawarta w składzie naturalna alantoina i prowitamina B5 regeneruje naskórek, dobrze go nawilża i odżywia.


Moja opinia:

Od razu zaznaczę, że nie używałam tego produktu tylko członek mojej rodziny. Konsystencja żelu pozwala na bezproblemowe rozsmarowanie i szybkie wchłonięcie. Po zastosowaniu produktu może towarzyszyć nam silne uczucie ciepła i zaczerwienie naskórka, które jak później przeczytałam jest normalną reakcją przy jego stosowaniu. Zapach typowo ziołowy, ale niedrażniący. Żel bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Produkt polecam w szczególności osobom aktywnym, którym dokucza ból związany z przemęczeniem fizycznym .

Zalety:
  1. przystępna cena,
  2. łatwość w rozprowadzaniu,
  3. szybko się wchłania,
  4. bardzo dobrze nawilża i odżywia,
  5. wydajny,
  6. niweluje uczucie przemęczenia fizycznego.
Wady:

        dostępność (?)

Ocena: 5/5!

12 komentarzy:

  1. strasznie nieciekawie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie patrzę na kolor produktu, to jest produkt stricte leczniczy, który ma nam pomóc w dolegliwościach, a nie ładnie wyglądać czy ładnie pachnieć ;)

      Usuń
  2. Wygląda jak musztarda :D Ale skoro pomaga to chętnie bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego produktu:) Ważne, że pomaga, wyglądać nie musi ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała, bo dziś mi staw skokowy daje do wiwatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem jak z dostępnością tego produktu

      Usuń
  5. właśnie ta dostępność jest zagadką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia dlaczego pojawiają się komentarze tego typu. Ten produkt jest w formie żelu o żółtawym zabarwieniu ot cała okropność ;)

      Usuń