środa, 26 lutego 2014

RECENZJA AKTYWNEJ PIANY do CZYSZCZENIA LODÓWEK od BETTERWARE

Dziś zapraszam Was na recenzje aktywnej piany do czyszczenia lodówek, który otrzymałam w ramach współpracy z Betterware. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu. Dla przypomnienia w katalogu Betterware znajdziesz kosmetyki, akcesoria kuchenne, łazienkowe, środki czystości itp. Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą katalogową firmy.




Informacja producenta:

Dzięki specjalnej recepturze aktywna piana przywiera do czyszczonych powierzchni, skutecznie usuwając zabrudzenia, plamy i resztki jedzenia oraz niewielki szron, pozostawiając czystość i świeżość. Neutralizuje nieprzyjemne zapachy. Rozpyl na półki i ścianki lodówki, wytrzyj – nie wymaga zmywania wodą. Przy uporczywych zabrudzeniach pozostaw na chwilę i dopiero wyczyść. Pojemność 500 ml.

Moja opinia:

Aktywnej piany do czyszczenia lodówek używałam do mycia przede wszystkim półek szklanych i szuflad plastikowych, a także do czyszczenia lodówki na zewnątrz. Produkt doskonale usuwał plamy na szkle pozostawione po przedmiotach i wszystkie inne zabrudzenia. Na większe zabrudzenia dostosowywałam się do zaleceń producenta, po psiknięciu preparatu odczekałam minutkę i brud szybciej schodził bez większego męczenia się. Zapach typowo alkoholowy, ale mało co wyczuwalny. Po użyciu tego preparatu lodówka jest czysta, odświeżona, a zapachy produktów znajdujących się w niej są dobrze maskowane. Cena regularna to około 15 zł, jednak warto poczekać na promocję i zrobić zapas. Produkt przypadł mi do gustu ze względu na jego dobre działanie oraz wydajność, polecam z czystym sumieniem :)

Moja ocena: 5/5!

13 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa :) 5 na 5 to produkt musi być super ale nie widziałam go w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedynie do kupienia w katalogu Betterware :)

      Usuń
  2. Nie znam firmy, w sklepach też nie widziałam. Ale wydaje się ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stacjonarnie nigdzie nie kupisz produktów tej firmy jedynie za pośrednictwem konsultantki lub on-line :)

      Usuń
  3. a akurat dzisiaj moja mama myła lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dobrze się pieni a co za tym idzie dobrze pewnie czyści

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu z naszymi wspaniałymi poduktami Betterware oraz ich zakupami - zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780

    OdpowiedzUsuń