wtorek, 18 lutego 2014

RECENZJA AKTYWNEJ PIANY do CZYSZCZENIA MIKROFALÓWEK BETTERWARE

Dziś zapraszam Was na recenzje aktywnej piany do czyszczenia mikrofalówek firmy Betterware. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Betterware, o podjęciu współpracy pisałam tu. Dla przypomnienia w katalogu Betterware znajdziesz kosmetyki, akcesoria kuchenne, łazienkowe, środki czystości itp. Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą katalogową firmy.





Informacja producenta:

Usuwa lepki i tłusty brud oraz przypalone jedzenie. Skutecznie czyści nie tylko kuchenki mikrofalowe, ale także zlewozmywaki, okapy, płyty grzewcze. Możesz myć nią także blaty, meble kuchenne, glazurę. Pozostawia połysk na czyszczonych powierzchniach, nie powoduje ich zarysowania. Nie wymaga ponownego zmywania wodą. Pojemność 500 ml.

Moja opinia:

Aktywnej piany używałam do czyszczenia zlewozmywaka, kuchenki mikrofalowej oraz blatów kuchennych. Produkt bardzo dobrze radził sobie z brudem i kurzem pozostawiając po sobie ładny połysk. Podczas aplikacji można wyczuć dość przyjemny zapach cytrynowy jak na środek czyszczący. Podczas mycia jakiś przedmiotów z zastosowaniem tego produktu nie zauważyłam, żeby mocno podrażnił moją skórę rąk. Jestem bardzo zadowolona z dobrego działania jak i wydajności otrzymanego produktu. Cena regularna to około 15 zł, często można zakupić go o wiele taniej. Polecam z czystym sumieniem każdej gospodyni domowej :)

Moja ocena: 5/5!




7 komentarzy:

  1. Bardzo ważne jest dla mnie, jak takie produkty posiadają ładny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie o wiele przyjemniej się sprząta :)

      Usuń
  2. Dobrze że dokładnie czyści mi bo się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. DO mikrofali czegoś potrzebuje i juz wiem czego.

    OdpowiedzUsuń
  4. WItam serdecznie. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu Betterware oraz zakupami naszych produktów zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780

    OdpowiedzUsuń
  5. WItam serdecznie. Osoby zainteresowane otrzymaniem bezpłatnego katalogu Betterware oraz zakupami naszych produktów zapraszam do kontaktu: Basia 790 843 780

    OdpowiedzUsuń