poniedziałek, 10 lutego 2014

RECENZJA AJURWEDYJSKIEGO KREMU z HIMALAJSKICH ZIÓŁ

Dziś przychodzę do Was z recenzją Ajurwedyjskiego kremu z himalajskich ziół na problemy skórne firmy AyurVedik. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu. 


Informacja producenta:


Kailas to niezwykle skuteczny, stworzony na bazie himalajskich ziół, krem przeciwtrądzikowy. W rezultacie wieloletniego doświadczenia i pracy stworzony został krem, który jest specjalnym połączeniem rzadkich esencji ziół rosnących w Himalajach, dzięki czemu produkt ten zawdzięcza swoje unikalne właściwości i działanie. Nie zawiera sztucznych, chemicznych dodatków. Jest produktem w 100% naturalnym.


Wskazania:


Krem przeciwdziała wszelkiego typu zanieczyszczeniom skóry takim jak:
trądzik, pryszcze, kurzajki, wypryski i wysypki alergiczne.

Kailas jest wyjątkowo skuteczny przy pielęgnacji skóry z tendencją do:
grzybicy, hemoroidów, egzem, łuszczycy, przebarwień, trądziku różowatego, bólu, oparzeń, pęknieć, odleżyn, opuchnięć,naciągnięć. 
Łagodzi skutki ukąszeń owadów, otarć oraz podrażnień skóry po goleniu i depilacji. Usuwa zmarszczki i przebarwienia skóry w miejscach intymnych.


Właściwości:
- antybakteryjne,
- oczyszczające,
- regeneracyjne,
- odżywcze.


Moja opinia:

Kremu używałam jedynie z przeznaczeniem na wyleczenie bądź poprawienie stanu swojej cery trądzikowej. Zapach produktu jest intensywnie ziołowy, jestem przyzwyczajona do tego typu zapachów więc przestały mi już przeszkadzać. Konsystencja kremu jest w stałej postaci, jednak pod wpływem ciepła rąk zamienia się w substancję oleistą.  Krem łatwo się rozprowadza, nawet w miarę szybko się wchłania. Używałam go jedynie na noc ponieważ po zastosowaniu skóra się świeci. Po kilku tygodniach stosowania mogę stwierdzić, że krem jest bardzo wydajny oraz w znacznym stopniu poprawił wygląd mojej skóry. Z pewnością moje pory są dobrze oczyszczone, niedoskonałości jest mniej, ale niestety nadal są. Twarz jest dobrze nawilżona i wygładzona. Wszystkie powstałe wypryski były szybciej wysuszane w porównaniu do innych kremów, które stosowałam jak i rany szybciej się goiły.  Krem dostępny jest w sklepach zielarskich, aptekach, jak również można go zakupić przez Internet. Dostępne są dwa warianty pojemności: 20 gram i 8 gram. Cena za 20 gram oscyluje w granicach 24 zł. Jestem bardzo zadowolona z działania kremu, dlatego też osobom borykających się z trądzikiem polecam zakup produktu. Pamiętaj, że krem jest w 100 % naturalny i ma szerokie spektrum działania, kup i przekonaj się o jego dobroczynnych właściwościach :)


Moja ocena: 5/5!

12 komentarzy:

  1. Świetna recenzja ;)
    Czy wiesz gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem i też zamieściłam informację o dostępności produktu w mojej recenzji... ;)

      Usuń
  2. warto mieć go w domku pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby go mieć w domu pod ręką w razie problemu czy kryzysu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny krem, taki uniwersalny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A masz może jakieś zdjęcia cery przed i po ? :) Chyba kupię ten mniejszy, na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam takich zdjęć, może kiedyś zacznę robić zdjęcia cery przed i po zastosowaniu danego produktu dla ukazania różnic :)

      Usuń