środa, 19 lutego 2014

RECENZJA 100 % NATURALNEGO MYDŁA Z BOROWINĄ

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100 % naturalnego mydła z borowiną, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do polubienia fanpage'u firmy.


STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

Borowina pobudza odnowę komórkową oraz wspomaga szybszą regenerację skóry, jest to bardzo silny naturalny antyoksydant. Naturalnie pobudza do produkcji włókien kolagenowych i elastynowych, dzięki temu dłużej możemy cieszyć się napiętą, jędrną, elastyczną i pozbawioną zmarszczek skórą. Działa przeciwzapalnie, a także wspomaga procesy gojenia się i zmniejsza skłonność do podrażnień. Odtruwa i oczyszcza skórę, czyli przeprowadza jej naturalny detoks. W efekcie skóra pozostaje zdrowsza i przygotowana na przyjęcie aktywnych składników. 

Mydło zawiera naturalną borowinę. Nie zawiera dodatków chemicznych: konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień.

Moja opinia:

Testowanie zaczęłam od 100 % naturalnego mydła z borowiną. Wolę używać mydełek niż żeli pod prysznic ponieważ widzę ogromną różnicę w wyglądzie mojej skóry. Tego mydełka nie stosowałam do mycia twarzy tylko do mycia reszty ciała, a także do robienia masażu. Mydło znajduje się w kartonowym opakowaniuProdukt pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie. Dobrze się pieni i wystarcza na bardzo długo. Skóra po użyciu mydełka jest doskonale oczyszczona, wygładzona i odrobinę ujędrniona. Nie zauważyłam, żeby mnie uczuliło czy też wysuszyło moją skórę. Po umyciu stosuję balsam do ciała ze względu na brak jakiegokolwiek stopnia nawilżenia. Polecam wszystkim przede wszystkim za bardzo dobre działanie, wydajność oraz naturalny skład :)

Moja ocena: 5/5!

13 komentarzy:

  1. Ciekawe to mydło. Bardzo lubię takie naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. też dzisiaj je zrecenzowałam :D
    także oceniam na 5! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie mydłem myć ciało, choć zdarza mi się to szczególnie u moich przyszłych teściów, ale mam wrażenie, że skóra po nich jest wysuszona, ale wiem, że to kwestia mydła jakiego używamy, może po takim byłabym zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od składu mydła, niestety w żelach pod prysznic na ogół jest o wiele więcej chemii. Przeważnie używam mydeł naturalnych lub z dodatkiem kremu nawilżającego, ważne, żeby nie wysuszało a nawilżyć ciało można balsamem. Niestety nie ma co oczekiwać od mydła do 2 zł, że dobrze oczyści i jeszcze nawilży :) Wydaje mi się, że akurat do mydeł naturalnych byś się przekonała :)

      Usuń
  4. Wydaje mi być przyjemnym mydełkiem:) Gdyby jeszcze nawilżało to byłoby pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! :) ważne, że nie wysusza, a nawilżyć można balsamem :)

      Usuń
  5. ładnie się prezentuje ale zdecydowanie wolę mydła w płynie

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okłady z borowin na dłonie i po zabiegu musiałam je myć, bo śmierdziały. Dlatego bardzo jestem ciekawa tego mydełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest przyjemny to pewne, ale niestety nie kojarzy mi się z niczym :D

      Usuń
  7. OOoo naprawdę fajne mydełka. Także coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń