poniedziałek, 3 lutego 2014

PACHNĄCA WSPÓŁPRACA z YANKEESTORE.PL

Witajcie! W piątek otrzymałam swoje woski zapachowe w ramach współpracy z YankeeStore.pl
Na stronie firmy możecie znaleźć m.in. świece w słojach, woski zapachowe, samplery, dyfuzory zapachowe, zapachy samochodowe i wiele innych. Zapraszam Was do zapoznania się z pachnącą i atrakcyjną ofertą sklepu pośrednio lub bezpośrednio odwiedzając stoisko w C.H. Riviera w Gdyni :)



SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Otrzymałam:

  1. wosk Black Cherry (czereśnia),
  2. wosk Fluffy Towels (puszyste ręczniki).


23 komentarze:

  1. marzy mi się taka pachnąca współpraca :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! :) Black Cherry pachnie bosko, a Fluffy Towels raczej nie w moim stylu, ale chętnie przeczytam co o nim myślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) testowanie zaczęłam właśnie od Black Cherry :D

      Usuń
  3. Ja nie miałam jeszcze żadnego z wosków. Choć widziałam, że robią szał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama już zaczynam szaleć na ich punkcie :D

      Usuń
  4. Mój czuły nos chętnie dałby się uwieść tym zapachom :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :) Ciekawa jestem czy rzeczywiście pachną lepiej od świeczek zapachowych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) świeczek zapachowych nie miałam, jedynie wkłady więc nie mam porównania :)

      Usuń