wtorek, 11 lutego 2014

NOWA WSPÓŁPRACA Z BIOOIL

Witajcie! Dziś pochwalę się Wam nowo nawiązaną współpracą ze sklepem BIOOIL. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu, w której znajdziecie 100 % naturalne oleje tłoczone na zimno (m.in. z pestek dyni, słonecznikowy, sezamowy, lniany) oraz oleje tłoczone na zimno ekologiczne (tj. rzepakowy, słonecznikowy, z arganu).


Do testowania otrzymałam olej kokosowy tłoczony na zimno, produkt był idealnie zabezpieczony i błyskawicznie do mnie dotarł. Bardzo się cieszę z możliwości wypróbowania oleju kokosowego ponieważ nie miałam jeszcze z nim styczności.

22 komentarze:

  1. świetny produkt! Sama używam tylko z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam sobie wybrać olej kokosowy ? Masz jakiś pomysł jak go używać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest uniwersalny zarówno do włosów, skóry jak i do kuchni :) połowę zamierzam przeznaczyć na włosy a resztę wykorzystam w kuchni, ale dokładnie jeszcze nie wiem na co :P

      Usuń
    2. A ten olej to centralnie prosto na włosy nakładać ?

      Usuń
    3. pod wpływem ciepła zmienia się jego konsystencja na typowo oleistą więc nie powinno być problemu z bezpośrednim nałożeniem go na włosy, ale jednak zanim go użyje muszę bardziej zagłębić się w temat właściwej aplikacji :)

      Usuń
  3. jakie wielkie pudło ;) też kiedyś muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJE :) Milego testowania, obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) Czekam na recenzje tego wszechstronnego specyfiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) testowanie trochę mi zajmie, ale za to recenzja będzie dokładna :)

      Usuń
  6. gratuluję, ja też wybrałam do testów olej kokosowy :) mam zamiar wypróbować go na rzęsy jako odżywakę ponoć swietnie na nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz! dziękuje za informację, skoro na rzęsy też dobrze działa to z pewnością go wykorzystam :)

      Usuń