poniedziałek, 24 lutego 2014

HAUL ZAKUPOWY - STYCZEŃ / LUTY

Witajcie! Dziś luźniejszy post o moich zakupach w ostatnim czasie. Uważam poniższe zakupy za bardzo udane. Pojemnik na sałatę, zestaw Maybelline i termofor kupiłam dzisiaj w Biedronce. Aktualnie w sklepie jest wiele rzeczy na wyprzedaży, warto się wybrać i kupić fajne przedmioty za małą kwotę :) 

1. Osłonki na doniczki w cenie 0,89 zł / sztukę 
2. Obrazek szklany na ścianę 0,99 zł
3. Foremka silikonowa 1,99 zł 
4. Dekorator do ciast z 8 końcówkami za 1,12 zł 
5. Termofor za 10,90 zł 
 6. Zestaw z Maybelline za 14,99 zł 
 7. Pojemnik na sałatkę z pojemnikiem na sos i widelcem za 6,99 zł 
 8. Torebka z Atmosphere za 34,90 zł 
9. Bluza sportowa za 24 zł 
10. Szczoteczka elektryczna Oral-B kupiona za wygrane bony z Media Marktu  za79,90 zł

26 komentarzy:

  1. oo ja Cię :) z jakiego sklepu masz te okazje?? wszystko z biedryy? nie możliwe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Biedronki jedynie pojemnik na sałatę, zestaw Maybelline i termofor, reszta z innych sklepów ( Kaufland, Carrefour itp), bluza z Allegro, a torebka kupiona na wyprzedaży w jakimś CH :)

      Usuń
  2. O ja o ja, ile zajebistych rzeczy. Doniczki urocze :)
    No to udało Ci się upolować okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo różnorodne zakupy, jestem ciekawa tej szczoteczki do zębów. A termofor wygląda jakby miał na sobie prawdziwy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczoteczka spisuje się świetnie tylko jest trochę głośna :) a termofor ma na sobie 'sweterek' :D

      Usuń
  4. Ojej niektóre rzeczy udało Ci się kupić w super niskiej cenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Osłonki rewelacyjne, w idealnej cenie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem cena rewelacyjna, szkoda, że to były ostatnie sztuki :D

      Usuń
  6. piękne rzeczy! i cudna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie. Kiedyś miałam ten tusz ale nie byłam z niego zadowolona. Jestem ciekawa czy Tobie się spodoba bo może ja nie umiem malować rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy na razie czeka w kolejce :D

      Usuń
  8. Trafiłaś na naprawdę dobre przeceny:) Bluzę mam podobną, jest bardzo wygodna i dobrze się ją nosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno nie miałam tak wygodnej bluzy :)

      Usuń
  9. Też mam tą szczoteczkę, ale już przywykłam do jej "warczenia". Najbardziej spodobała mi się torebka, w jakim sklepie ją kupiłaś ? Może bym miała szczęście coś takiego upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że jak nie kupisz w CH to może na Allegro :) ja kupiłam w Primarku :)

      Usuń
  10. Zakochałąm się w osłonkach na doniczki, i w pojemniku z widelcem :) też go chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojemnik od wczoraj jest w Biedronce więc spokojnie kupisz :) były też pojemniki na jogurt z wkładem żelowym itp :)

      Usuń
  11. Świetne zakupy. Szczególnie podoba mi się torebka i termofor - słodziak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze u mnie nie bylo takiego pojemnika na sałatki ;/ znacznie by mi ulatwilo sprawe robienia sobie drugiego sniadania na uczelnie ;/ niezle łupy poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronek jest dużo więc może jeszcze w jakiejś natrafisz na ten pojemnik :)

      Usuń
  13. Gdzie kupiłaś taki fajny termofor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Biedronce :) byłam wczoraj w Biedronce w swoim mieście i nadal je widziałam tylko w innych kolorkach :)

      Usuń