sobota, 11 stycznia 2014

WIELKA PACZKA PRODUKTÓW OD CREDO PR !

Jakiś czas temu nawiązałam współprace z agencją 'Credo pr', która zajmuje się kreowaniem pozytywnego wizerunku firmy Klienta i jego usług na rynku, a także budowaniem dobrych relacji z grupami jego otoczenia - nabywcami, użytkownikami, dostawcami, dystrybutorami i partnerami. 


Wczoraj otrzymałam wielką paczkę z poniższymi produktami:
  1. Piernik Kętrzyński - Mazurskie wypieki ( 750 g ),
  2. Artrożel - Gorvita ( 100 ml ),
  3. Kremo-żel do stóp 'Zdrowa Stopa' - Gorvita ( 100 ml ),
  4. Maść propolisowa - Gorvita ( 50 g ) ,
  5. Musztarda stołowa Kętrzyńska ( 170 g ),
  6. Majonez stołowy premium Kętrzyński ( 220 g ),
  7. Majonez stołowy Kętrzyński o smaku chrzanowym ( 250 g ),
  8. Majonez stołowy Kętrzyński o smaku czosnkowym ( 250 g ),
  9. Kalendarz ścienny.

Serdecznie dziękuje 'Credo pr' za paczkę pełną produktów. Już dziś wezmę się za upieczenie piernika kętrzyńskiego :)


24 komentarze:

  1. Kochana, powiem Ci w sekrecie, że Majonez Kętrzyński najlepszy jest na świecie! A piernikiem będziesz się zajadała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piernik zrobiłam i nawet 2 godzin nie przetrwał :D

      Usuń
    2. A nie mówiłam! Ja te produkty znam od ponad 30 lat, ale Kętrzyn to moje miasto.

      Usuń
  2. gratulację ; **

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    do wygrania sukienka z pretty women ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :) Ale ci się dostało produktów, Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje super współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majonez chrzanowy -pychota! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super paczka !!! pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w jaki sposób można podjąć współpracę z firmą CREDO PR?

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepiej napisać do nich ponieważ mogły się zmienić warunki dot. podejmowania współpracy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń