piątek, 3 stycznia 2014

WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE I ZGARNIJ KOD NA PRODUKTY ORBIT O WARTOŚCI 29 ZŁ

Wczoraj dotarła do mnie tylko jedna paczuszka. W paczce znajdowało się 10 paczek gum do żucia Orbit. Korzystając z wygranego kodu, zapłaciłam jedynie za wysyłkę. Na przesyłkę nie czekałam długo mimo trwającego okresu świątecznego. Dla niewtajemniczonych poniżej zamieściłam zasady dotyczące tego konkursu.



Zasady konkursu:

  1. Konkurs trwa od dnia 23.12.2013 do 5.01.2014 roku.
  2. Każdego dnia Konkursu do wygrania jest 50 podwójnych kodów do esklepu.
  3. Kody dostępne są codziennie od godziny 10:00. 
  4. Zadaniem Uczestnika jest wybór jednego znajomego, z którym chciałby posprzątać na święta.
  5. Pierwsze 50 Użytkowników otrzymają jeden kod do esklepu oraz wybrany przez niego znajomy.
  6. Jeden Uczestnik może otrzymać maksymalnie jeden kod do esklepu w okresie trwania konkursu.
  7. Zwycięzcy otrzymają kod bezpośrednio po wykonaniu zadania konkursowego.
  8. Łącznie do wygrania jest 1400 kodów.
  9. Dodatkowo zamawiający musi ponieść koszty wysyłki, chyba że dokona dodatkowych zakupów w sklepie na wartość powyżej 50 zł.
  10. Kody ważne są do 31.01.2014 roku.

Nagrody:

kod o wartości 29 zł do wykorzystania na produkty Orbit w esklepie.



17 komentarzy:

  1. Ile zapłaciłaś za tę przesyłkę ? :) Też mam kod :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nei moge zuc gum - odsloniete szyjki zebowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alternatywą są cukierki, które też można kupić za ten bon :P

      Usuń
  3. Ciekawe...
    Obserwuję i zapraszam: http://opinie-produktow.blogspot.com/
    Niedługo konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak za przesyłkę 13 zł to chyba warto wziąć udział, bo się nawet opłaci :) A Ty sama wybrałaś wszystkie takie same gumy?

    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wyboru masz kilka smaków z tym, że musisz kupić np. 10 paczek o tym samym smaku. Nie możesz 2 paczek wziąć miętowych, a 8 z efektem wybielenia :)

      Usuń
  5. Mam kod :) A tam jak np coś kosztuje 29,90 to te 90gr też trzeba dopłacić, prawda? I najpierw trzeba zrobić przelew czy płaciłaś do ręki? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to dopłacasz te 90 gr różnicy, ja płaciłam przez PayU, gdzie już tego samego dnia mieli zaksięgowane, jeżeli chcesz za pobraniem to wtedy płacisz 17 zł przy odbiorze przesyłki :)

      Usuń
  6. Ja też już swoje gumy mam w domu :) fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ze nie wiedziałam o tej akcji ;p

    OdpowiedzUsuń