poniedziałek, 20 stycznia 2014

RECENZJA SOKU JABŁKOWEGO "SMACZEK Z DOLINY RADOMKI"

Dziś zapraszam Was na recenzje otrzymanych soków jabłkowych "Smaczek z Doliny Radomki" w ramach współpracy z MB Gospodarstwo Sadownicze. O podjęciu współpracy wspominałam tu.


KLIKNIJ TUTAJ


Informacje od producenta:

Sok wyciskamy metodą tłoczenia na zimno i poddajemy go pasteryzacji. Soki tłoczymy jednocześnie z dwóch lub trzech odmian jabłek deserowych. W ten sposób otrzymujemy naturalny mętny sok - źródło witamin, antyoksydantów i błonnika. Nasz sok jest słodki, ponieważ zawiera naturalnie występujące cukry owocowe. Kolor soku i jego smak uzależniony jest również od doboru odmian jabłek. Owoce pozyskujemy z własnego Gospodarstwa Sadowniczego oraz z sadów rosnących w Dolinie Radomki. 
Skład: 100 % soku jabłkowego ( 3 litry soku jabłkowego pozyskujemy z około 5 kg jabłek )

Moja opinia:

Od razu zaznaczę, że wcześniej nie miałam styczności z tymi sokami. Soki są naturalnie słodkie, mętne, niskokaloryczne
( 42 kcal / 100 ml ), które smakują jak świeżo wyciśnięte jabłka w sokowirówce! Najważniejszą zaletą jest to, że pozytywnie działają na nasze zdrowie ( więcej informacji znajdziesz tu ). Opakowania typu Bag-in-Box ('worek w pudełku') są niesamowicie praktyczne. Dzięki nim soki zachowują swoją świeżość, wygląd i walory smakowe przez minimum 10 dni. Oczywiście u mnie soku już na piąty dzień nie było, a co dopiero, żeby dotrwał do 10 dni, ale to za sprawą jego niekonkurencyjnego smaku! Na ostatnim zdjęciu możecie zauważyć, że w worku nie ma ani ml soku, co świadczy o jego kolejnej zalecie. Soki dostępne są również w szklanych butelkach. Każdemu w mojej rodzinie soki jabłkowe posmakowały, szkoda, że nie są dostępne w moim mieście. Polecam przede wszystkim za przepyszny smak, który z pewnością przypadnie do gustu każdemu, zwłaszcza dzieciom :)


Te przepyszne soki możecie zamawiać bezpośrednio drogą mailową na adres:

monikabankiewicz@onet.pl  

A ceny kształtują się następująco:

5 litrów -19 zł
3 litry - 13 zł
butelka 250 ml - 2 zł (15 szt.zgrzewka)
butelka 750 ml - 4 zł (8 szt.zgrzewka)

Oczywiście należy do ceny doliczyć koszty związane z wysyłką. Wysyłka kurierska kosztuje jedynie: 20 zł (do 30 kg paczka).

Moja ocena: 5/5!

9 komentarzy:

  1. strasznie mętny jakiś albo mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tego soku w sklepie, a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten woreczek... A sok - sama chętnie bym wypiła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach rzadkość znaleźć zdrowe, bez chemii produktu, które są na dodatek pyszne :)

      Usuń