czwartek, 2 stycznia 2014

RECENZJA PUDRU PRASOWANEGO MADAME L'AMBRE

Dzisiejszy post poświęcony jest recenzji pudru prasowanego, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Madame L'ambre. O podjęciu współpracy pisałam TU.


Od producenta:


Puder dostępny w czterech kolorach doskonale matuje skórę nadając jej jednocześnie subtelnego satynowego blasku. Idealny do wykończenia makijażu, nie wysusza skóry i nie tworzy efektu maski. Cudownie rozświetla cerę, wyrównuje koloryt i  sprawia, że twarz jest świeża i  wypoczęta. Utrzymuje się na twarzy przez cały dzień.

Moja opinia:

Otrzymałam puder prasowany w odcieniu nr 2, który znajdował się w plastikowym blistrze. Odcień pudru jest idealnie dopasowany do mojej cery. Bardzo ładnie matuje przez dobrych kilka godzin, później używam jedynie bibułki matującej. Poza zmatowieniem dobrze też radzi sobie z kryciem niedoskonałości. Nie zauważyłam, żeby się ścierał, zapychał pory czy też pozostawiał plamy. Z aplikacją pudru nie miałam żadnych problemów. Najważniejsze, że nie wysusza skóry ani nie podkreśla suchych skórek. Podoba mi się, że nie tworzy efektu maski, a nadaje naturalny wygląd. Za niską cenę, świetnej jakości kosmetyk. Polecam !

Waga: 12 g
Cena: około 10 zł

Zalety:
  1. łatwa aplikacja,
  2. trwałość,
  3. kremowa konsystencja,
  4. niska cena,
  5. ładny efekt,
  6. nie wysusza,
  7. wygładza,
  8. matuje,
  9. wydajny,
  10. nie tworzy efektu maski,
  11. naturalny wygląd,
  12. bezproblemowy w demakijażu.
Wady:

      dostępność,
Moja ocena: 5/5 !


11 komentarzy:

  1. Hm jeżeli nie uczuli mnie to będzie dobrze. Poszukuję pudru nowego i chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo każdy reaguje inaczej na kosmetyki, ja mam wrażliwą skórę, ale mnie nie uczulił :)

      Usuń
    2. To może ja również się skuszę

      Usuń
    3. za taką cenę warto spróbować :)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze nic od MAdame Lambre...

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak się u mnie sprawdzi :) muszę wziąć się za testy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jakby się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzies juz widzialam jego recenzje ;D no w sumie fakt, bardzo tani ;D ciekawi mnie jakby prezentowal sie u mnie na buzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie za taką cenę można sprawdzić czy nam będzie odpowiadał :P

      Usuń
  6. Też dostałam taki puder, jednak był za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń