niedziela, 12 stycznia 2014

RECENZJA PIERNIKA KĘTRZYŃSKIEGO

Dziś zapraszam Was na recenzje piernika kętrzyńskiego, którego otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:

Piernik kętrzyński to doskonale skomponowana mieszanka najlepszej jakości składników. Odpowiednio dobrany zestaw dodatków nadaje piernikowi zapach i smak, który zaspokoi gusta najwybredniejszych nawet smakoszy. Wypiek jest „niezawodny” a ciasto po upieczeniu długo zachowuje świeżość, a wyglądem i smakiem niczym nie ustępuje tradycyjnemu domowemu piernikowi. Podstawowy przepis można łatwo modyfikować i urozmaicać całą gamą dodatków.

Moja opinia:

Nie jestem miłośniczką ciast w proszku, jednak bardzo byłam ciekawa czy posmakuje mojej rodzinie. Do przygotowania piernika potrzebowałam jedynie wody i oleju. Ciasto było bardzo łatwe w przygotowaniu. Jestem pewna, że każdy poradziłby sobie z jego upieczeniem. Postanowiłam użyć zwykłej formy prostokątnej zamiast tortownicy ( dlatego jest taki niski ). Piernik mimo, że jest z proszku, smakuje jak domowy. Nie czuć w nim żadnej chemii w porównaniu do innych ciast tego typu. Przede wszystkim nie wyszedł zakalec, czego się obawiałam. Ciasto w środku było wilgotne, a z zewnątrz delikatnie chrupiące o wyczuwalnym zapachu przypraw korzennych. Niestety nie jestem w stanie napisać ile dni ciasto utrzymuje świeżość, ponieważ został skonsumowany w niecałe dwie godziny po upieczeniu. Polecam wszystkim ze względu na świetną jakość, niepowtarzalny smak, jak i łatwość w przygotowaniu!


Moja ocena: 5/5!

11 komentarzy:

  1. Lubię ciasta piernikowe, apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam tydzień temu :D Po godzinie pozostały tylko wspomnienia :)
    _______________________________
    Zapraszam na: borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee to u mnie wytrzymał do dwóch godzin :D

      Usuń
  3. Mniam, bardzo lubię piernik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pierniki w każdej postaci :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekłam go wczoraj, dzisiaj był równie pyszny, świeży i miękki jak poprzedniego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak smakuje wylizywanie miski! W dzieciństwie walczyłam o to z siostrą! A piernik - niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ja do tej pory walczę :D

      Usuń
    2. Ja dawno nie piekłam piernika, choć firmę mam niemalże pod nosem. Trzeba sobie przypomnieć ten smak.

      Usuń