niedziela, 5 stycznia 2014

RECENZJA PEELINGU DO CIAŁA od LOVE ME GREEN

Dziś post poświęcony recenzji organicznego peelingu do ciała, otrzymanego w ramach współpracy z Love Me Green. O podjęciu współpracy pisałam Wam TU
SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Informacje od producenta:


Zmysłowy peeling do eksfoliacji skóry ciała.  Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miękki I delikatny. Daje uczucie świeżości. Peeling na bazie cukru, olejku z pomarańczy ekologicznych i olejku arganowego. 


Moja opinia:


Podczas masażu możemy poczuć cudowny zapach pomarańczy. Zapach zdecydowanie pobudza do życia. W porównaniu do innych używanych przeze mnie scrubów, ten nie pozostawia tłustej warstwy. Po zastosowaniu skóra jest niesamowicie wygładzona, miękka i idealnie nawilżona. Nie trzeba stosować już żadnych balsamów. Konsystencja produktu jest nieco oleista. Najbardziej podoba mi się jego prawie 100 % naturalny skład. Zawarty w nim cukier rozpuszcza się w ciągu paru minut, a co najważniejsze nie podrażnia naszej skóry. Idealnie ściera martwy naskórek. Jest także łatwy w zmyciu. Peeling z użyciem tego scrubu robiłam 2 razy w tygodniu, dlatego mogę śmiało potwierdzić, że jest wydajny. Jedynie do czego mogę się przyczepić to cena, niestety trochę wygórowana. Jednak obecnie produkt jest przeceniony, i ta cena jak najbardziej do mnie przemawia. Polecam, ponieważ jest to jak narazie najlepszy scrub do ciała jaki używałam.

Pojemność: 200 ml

Cena: 79 zł
Link do produktu: Scrub do ciała LOVE ME GREEN

Zalety: 
  1. 99,9 % naturalnych składników,
  2. poręczne opakowanie,
  3. dobrze ściera martwy naskórek,
  4. wygodna aplikacja,
  5. dobra konsystencja,
  6. nie pozostawia tłustej warstwy,
  7. przepiękny, orzeźwiający zapach,
  8. odrobinę ujędrnia,
  9. wygładza,
  10. nie podrażnia,
  11. idealnie nawilża,
  12. wydajny.

Wady:
  1. dostępność
  2. cena
Moja ocena: 5/5!

10 komentarzy:

  1. ciekawe jakby się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem tego ciekawa. LOVE ME GREEN ma super kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, szkoda że cena taka :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety spora cena jak na scrub. No ale w takiej cenie są naturalne kosmetyki...
    _________________________________________
    http://kosmetyczna-planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie w takiej cenie są naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  5. jeszcze nic od nich nie miałam ale cena rzeczywiście odstrasza. Za taką kwotę można kupić kosmetyki o wiele bardziej renomowanych firm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalne kosmetyki tyle kosztują. Ja wolę kupić jeden kosmetyk naturalny, który się u mnie sprawdził i nie wywołuje u mnie podrażnień niż kupić scrub za 16 czy 20 zł zawierający parabeny, silikony itp. :)

      Usuń
  6. Chciałabym w końcu przetestować coś od nich :D

    OdpowiedzUsuń