niedziela, 19 stycznia 2014

RECENZJA OTRZYMANEGO SWETERKA VILA OD STYLEPIT

Dziś przychodzę do Was z recenzją sweterka Vila, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym StylePit. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu

SKLEP INTERNETOWY    lub    FACEBOOK

Dodatkowe informacje:

StylePit jest liderem wśród sklepów internetowych na skandynawskim rynku mody, który podbija kolejne kraje związane z modą. Oferują swoim Klientom najciekawsze kolekcje marek tj : Vero Moda, Vila, Esprit, Salsa, G-Star, Pepe Jeans, Levi's, Jeffrey Campbell, Tom's, Converse, New Balance, Vans, Dr. Martens, Bianco, oraz niedostępnych na polskim rynku Filippa K, Ray-Ban czy Ole Henriksen

StylePit to w szczególności niezliczony wybór najróżniejszych ubrań, butów i dodatków, produktów do pielęgnacji ciała, ekskluzywnych perfum, jak również odzieży i sprzętu sportowego. Nie zabraknie także pozytywnych rzeczy dla dzieci.

W ramach współpracy z blogerami oferują bon  o wartości 110 zł na zakupy do zrealizowania w ich sklepie. Wystarczy, że napiszesz kilka słów o StylePit, recenzję wraz ze zdjęciami wybranej przez siebie rzeczy oraz  wstawisz logo StylePit i linki do produktów, które Cie zachwyciły.

Moja opinia:

Wybrany przeze mnie sweter jest w kolorze szarym z dodatkiem srebrnej nitki w rozmiarze L. Sweter jest bardzo ciepły, a co najważniejsze czuję się w nim swobodnie. Na dekolcie znajdują się ćwieki, które wzbogacają jego wygląd. Sweter był już prany kilkukrotnie, nie zmechacił się ani nie rozciągnął. Obiecaną stylizację muszą przełożyć na późniejszy termin z przyczyn zdrowotnych, ale gwarantuję, że taki post się pojawi :)

Najważniejszymi zaletami zakupów w StylePit to profesjonalna obsługa, krótki czas oczekiwania na przesyłkę, świetna jakość towaru, szeroki wybór produktów i dostępność wielu marek w jednym miejscu, atrakcyjne ceny, oraz brak konieczności zapłaty za dostawę towaru. Polecam i zapraszam Was do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu.


Moja ocena: 5/5!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy!
    Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na solidnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro uważasz, że mam świetny blog to go zaobserwuj, żeby być na bieżąco. Stawianie warunków z obserwacją jest nie na miejscu. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. też czekam na moją przesyłkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! ciekawa jestem co sobie kupiłaś :)

      Usuń
  5. świetny sweterek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń