środa, 1 stycznia 2014

RECENZJA ORGANICZNEGO BALSAMU DO CIAŁA od LOVE ME GREEN

Dziś post poświęcony recenzji organicznego balsamu do ciała, otrzymanego w ramach współpracy od Love Me Green. O podjęciu współpracy pisałam Wam TU
SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Informacje od producenta:


Organiczny eko balsam naturalny do ciała opracowany w celu nawilżenia górnych warstw naskórka, odżywienia i ochrony skóry. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Balsam wyjątkowo szybko się wchłania pozostawiając na powierzchni skóry naturalny połysk, nie zostawiając tłustego filmu. Skóra staje się jedwabiście gładka. Balsam bez parabenów, na bazie wyciągu z aloesu i ekologicznego olejku migdałowego o egzotycznym zapachu Karite.


Moja opinia:


Otrzymany balsam posiada pompkę, która ułatwia nam jego aplikację. Podczas nakładania produktu możemy poczuć jego subtelny zapach. Po zastosowaniu nasza skóra jest dobrze nawilżona, miękka i delikatna. Konsystencja balsamu pozwala na bardzo łatwe rozprowadzenie i szybko się wchłania. Zgodnie z obietnicą producenta nie pozostawia on tłustego filmu na naszej skórze. Balsamu używam ponad dwa tygodnie i zużyłam około 1/6 opakowania. Cena nie jest aż tak wygórowana, ponieważ produkt jest niesamowicie wydajny i zawiera 99 % naturalnych składników. Ze swojej strony nie pozostaje mi nic innego jak go polecić Wam.

Pojemność: 200 ml

Cena: 64,90 zł

Zalety: 
  1. 99 % naturalnych składników,
  2. poręczne opakowanie z pompką,
  3. wygodna aplikacja,
  4. idealna konsystencja,
  5. nie pozostawia tłustej warstwy,
  6. ładnie pachnie,
  7. wygładza,
  8. odżywia,
  9. dobrze nawilża,
  10. niesamowicie wydajny.

Wady:
  1. dostępność
  2. cena
Moja ocena: 5/5!

 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. miałam styczność jedynie z 2 produktami tej firmy, z pewnością inne też ładnie pachną :)

      Usuń