środa, 22 stycznia 2014

RECENZJA MUSZTARDY KĘTRZYŃSKIEJ

Dziś zapraszam Was na recenzje musztardy Kętrzyńskiej, którą otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:

Produkowane na bazie podstawowego składnika jakim jest gorczyca i odpowiednio skomponowanych przypraw

Swoje ostateczne walory smakowe musztardy osiągają w odpowiednio długim procesie produkcji leżakowania. 

W ofercie posiadamy musztardy w dwóch smakach: 

  • Musztarda kętrzyńska krzepka – z dodatkiem gorczycy czarnej i papryki o ostrym i lekko pikantnym smaku. Stanowi dobry dodatek do potraw z rusztu i mięs pieczonych. 
  • Musztarda kętrzyńska stołowa - klasyczna, umiarkowanie ostry smak. Przyrządzona na bazie zmielonej gorczycy i przypraw ziołowych. Niezastąpiona jako dodatek do pieczeni, wędlin, oraz jako składnik sosów do mięs i sałatek.


Moja opinia:

Otrzymana musztarda znajdowała się w tradycyjnym słoiczku, co mi wcale nie przeszkadzało choć wolę plastikowe opakowania. Konsystencja podobna do poprzednich produktów, czyli ani nie za gęsta ani nie za rzadka. Wg mnie produkt odznacza się raczej łagodnym smakiem. Uważam, że to właśnie musztarda potrafi ze zwykłych dań mięsnych wydobyć niepowtarzalny smak. Musztardy używałam w szczególności do mielonych, do wędlin jak i do hamburgerów w postaci sosu. Polecam Wam spróbować musztardy Kętrzyńskiej stołowej, nam bardzo przypadła do gustu. Szkoda, że w moim mieście jest problem z dostępnością większości produktów tego producenta, ponieważ chciałabym wypróbować drugi wariant smakowy musztardy.

Moja ocena: 5/5!

10 komentarzy:

  1. Musztardy Kętrzyńskiej to jeszcze nie jadłam ;p Majonez lubię więc i może musztarda mi posmakuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam że jest świetna ma tak wyrazisty smak

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również zasmakowała:) Bardzo chętnie bym ją znów zakupiła, ale ta dostępność to niestety minus..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie największy problem jest z dostępnością tych produktów

      Usuń
  4. Ciekawa współpraca. Zazwyczaj spotyka się jakąś kosmetyczną a tu spożywcza. Gratuluję
    Ja tam przyznam, że nie przepadam za musztardą, nie smakuje mi jaka by to nie była. Nie mój gust. Ale zastanawiam się nad spróbowaniem tej Kętrzyńskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj może faktycznie się przekonasz :)

      Usuń
  5. uwielbiam musztardę jako dodatek do kanapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za musztardą niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stety niestety wyroby kętrzyńskie są dostępne na lokalnym mazurskim rynku. Rzadko się je spotyka gdzieś dalej, może w niektórych wybranych marketach wielkich miast. Muszę podpytać po rodzinie. Ale z musztard wolę sarepską :)

    OdpowiedzUsuń