niedziela, 26 stycznia 2014

RECENZJA MAŚCI PROPOLISOWEJ GORVITA

Dziś zapraszam Was na recenzje maści propolisowej firmy GORVITA, którą otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:


Działanie maści jest związane z właściwościami propolisu znanymi jako silnie antybakteryjne i regenerujące naskórek. Łatwo przyswajalny kompleks witamin A, E, F przyspiesza proces jego odnowy, a naturalna alantoina i panthenol dodatkowo ją odżywia i nawilża. Pomocna w wielu problemach skórnych. Łagodzi uczucie dyskomfortu wywołane lekkimi poparzeniami, mikrouszkodzeniami naskórka oraz po ukąszeniach owadów. Reguluje gospodarkę hydro-lipidową, przywraca skórze elastyczność i witalność. Polecana szczególnie do pielęgnacji skóry zanieczyszczonej, problematycznej o tendencjach do łojotoku. Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.


Moja opinia:


Nie zdarzyło mi się używać tego typu maści więc na początku zastanawiałam się czy w ogóle ją wykorzystam. Po przeczytaniu informacji na opakowaniu stwierdziłam, że maści użyje wyłącznie do twarzy. Od razu zaznaczę, że jak zwykle miałam sceptyczne nastawienie do produktu, który później okazał się świetny. 
Konsystencja maści jest odrobinę gęsta, ale bardzo łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. A najważniejsze, że nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Zapach nie przypadł mi do gustu, niestety nie jestem w stanie napisać z czym mi się kojarzy. Po aplikacji twarz jest nawilżona, miękka i gładka w dotyku. Po kilku dniach stosowania zauważyłam, że skóra jest oczyszczona, mniej się przetłuszcza i wydaje mi się, że trochę rozjaśniła moje blizny potrądzikowe. Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem tej maści. Zamierzam zakupić kolejne opakowanie i wypróbować inne jej zastosowania. Ze swojej strony polecam :)


Zalety:
  1. przystępna cena,
  2. szybko się wchłania,
  3. łatwość w rozprowadzaniu,
  4. nie pozostawia tłustej warstwy,
  5. dobrze nawilża i wygładza,
  6. dobrze oczyszcza,
  7. zmniejsza przetłuszczanie się skóry,
  8. wydajna,
  9. wiele zastosowań,
  10. dobrze działa.

Wady:

  1. dostępność (?)
  2. zapach.

Moja ocena: 5/5!
 

8 komentarzy:

  1. U mnie świetnie radzi sobie ze stanami zapalnymi skóry:) Lubię ją bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ręku nie wygląda zbyt ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyliłam zdjęcia, ale już poprawiłam :)

      Usuń
  3. Ja sobie chwalę ich maść z alantoiną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się na to skuszę ;D , po za tym zapraszam na mojego bloga http://tutto-frutti.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie przypomina trochę musztardę na ręce hehe ;D

    OdpowiedzUsuń