poniedziałek, 20 stycznia 2014

RECENZJA MAJONEZU KĘTRZYŃSKIEGO

Dziś zapraszam Was na recenzje majonezu Kętrzyńskiego, którego otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:

Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw
Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.

Moja opinia:

Od razu zaznaczę, że z tym produktem także nie miałam styczności, ale na szczęście miałam przyjemność go wypróbować. Konsystencja majonezu w porównaniu do opisanych wcześniej majonezów smakowych jest gęściejsza. W smaku jest kwaskowaty i delikatnie octowy, a co najważniejsze nie jest za mdły. Używałam go do jajek, sałatek (zwłaszcza jarzynowej), toastów, a nawet jako baza do sosów. Jeżeli chodzi o dostępność produktu, to mogę śmiało stwierdzić, że dostaniemy go w każdym większym sklepie. Dzięki możliwości spróbowania majonezu Kętrzyńskiego, na stałe zagości on w naszej kuchni ponieważ każdemu bardzo przypadł do gustu. 

Moja ocena: 5/5!
 

9 komentarzy: