sobota, 18 stycznia 2014

RECENZJA MAJONEZU KĘTRZYŃSKIEGO O SMAKU CHRZANOWYM

Dziś zapraszam Was na kolejną recenzje majonezu Kętrzyńskiego, tym razem o smaku chrzanowym, który otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:

Wszystkich konsumentów poszukujących nowych wrażeń smakowych, a przede wszystkim „fanów” Majonezu stołowego kętrzyńskiego, zainteresują z pewnością, stworzone na jego bazie, Majonezy smakowe. To niezwykłe połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych (chrzanowego), w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi, że jaja, wędliny, czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego i niepowtarzalnego smaku.


Moja opinia:

Z racji tego, że byłam zachwycona majonezem Kętrzyńskim o smaku czosnkowym, wzięłam się za wypróbowanie kolejnego majonezu o smaku chrzanowym. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka, a opakowanie jest praktyczne. Idealny do karkówki oraz do jajek, który niesamowicie wzbogacił ich smak. Majonez cechuje się wyrazistym smakiem, nie jest mdły, jak dla mnie ideał w duecie z majonezem Kętrzyńskim o smaku czosnkowym. Polecam Wam wypróbować oba warianty smakowe tych majonezów i wybrać odpowiedni dla własnych upodobań.

Moja ocena: 5/5!
 

6 komentarzy: