wtorek, 14 stycznia 2014

RECENZJA MAJONEZU KĘTRZYŃSKIEGO O SMAKU CZOSNKOWYM

Dziś zapraszam Was na recenzje tym razem majonezu kętrzyńskiego o smaku czosnkowym, którego otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:

Wszystkich konsumentów poszukujących nowych wrażeń smakowych, a przede wszystkim „fanów” Majonezu stołowego kętrzyńskiego, zainteresują z pewnością, stworzone na jego bazie, Majonezy smakowe. To niezwykłe połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych (czosnkowego), w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi, że jaja, wędliny, czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego i niepowtarzalnego smaku.

waga: 250 g

Moja opinia:

Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam okazji próbować majonezu o smaku czosnkowym. Do tej pory używałam do swoich dań jedynie tzatzików. Uwielbiam czosnek w każdej postaci, dlatego też zaczęłam testowanie od tego produktu. Konsystencja jest rzadsza w porównaniu do zwykłych majonezów. Podoba mi się opakowanie, które jest bardzo praktyczne. Wystarczy dodać go do dania, a doskonale wzbogaci jego smak. Majonezu użyłam jako dodatek do mięs, pizzy, hamburgerów, zapiekanek i kanapek. Z pewnością idealnie będzie pasował także do potraw z grilla. Mi jak i całej mojej rodzinie przypadł do gustu. Uważam, że ten majonez jest wyśmienity ponieważ wyraźnie wyczuwalna jest w nim nuta czosnku. Polecam dla miłośników czosnku i nie tylko :)

Moja ocena: 5/5!

12 komentarzy:

  1. Jadłam kiedyś majonez czosnkowy i smakował mi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię majonez, wszystko jem z majonezem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji, obserwuję ;>
    Zapraszam do mnie, przy 25 obserwatorach robię swoje pierwsze kosmetyczne rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, majonez o smaku czosnkowym :P
    ____________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też dostałam taki majonez do testów - ale w słoiczku - jeszcze go nie próbowałam, ale z pewnością posmakuje mi - bo lubię czosnek <3 :)

    OdpowiedzUsuń