piątek, 24 stycznia 2014

RECENZJA KREMO-ŻELU DO STÓP GORVITA

Dziś zapraszam Was na recenzje kremo-żelu do stóp firmy GORVITA, który otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR. O podjęciu współpracy pisałam Wam tu.



Informacja od producenta:


Zdrowa stopa Gorvita to preparat opracowany na bazie naturalnych ekstraktów: pichty, mięty, szałwi, nagietka, z drzewa herbacianego oraz wody leczniczej o wysokiej zawartości pierwiastków m.in. jodu, manganu i cynku. Składniki te wykazują działanie oczyszczające, bakteriobójcze, przeciwzapalne i przeciwobrzękowe, zmniejszają potliwość skóry, neutralizują zapach potu. Preparat przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry stóp skłonnej do pęknięć, otarć, zmian zapalnych. Stosowany regularnie zapobiega maceracji naskórka oraz zmianom pomiędzy palcami, jednocześnie nawilżając i uelastyczniając skórę.

Preparat polecany do:

- zmiękczania zrogowaciałego naskórka
- przy nadmiernej potliwości stóp
- łagodzenia obrzęków stóp 
- zapobiegawczo jako środek odświeżający i przeciwbakteryjny
- codziennej pielęgnacji stóp. 

Moja opinia:

Kremo-żel do stóp znajduje się w tubce z praktycznym zamknięciem na klik. Konsystencja produktu jest niezbyt gęsta, lekka. Produkt łatwo się rozsmarowuje, bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiego filmu na naszych stopach. Podczas nakładania kremu możemy poczuć przyjemny efekt chłodzenia i intensywny, ale nie duszący zapach ziołowy. Najbardziej wyczuwam w nim miętę. W skład produktu wchodzi m.in. szałwia, której zazwyczaj nie toleruje, ale akurat w tym produkcie nie podrażniła mnie ani nie uczuliła. Po nałożeniu produktu stopy są dobrze nawilżone, wygładzone i przyjemne w dotyku, a zrogowaciały naskórek jest zmiękczony. Nie wypowiem się co do zapobiegania poceniu się stóp, ponieważ nie mam z tym problemów. Produkt bardzo przypadł mi do gustu, wydaje mi się, że idealnie sprawdzi się w porze letniej. Czytałam, że jest problem z dostępnością tego produktu, właśnie mi się skończył, dlatego mam nadzieję, że znajdę go w jakiejś aptece :)


Zalety:
  1. przystępna cena,
  2. efekt chłodzenia,
  3. szybko się wchłania,
  4. dobrze nawilża i wygładza,
  5. idealnie odpręża stopy,
  6. wydajny,
  7. przyjemny, ziołowy zapach,
  8. lekka konsystencja.

Wady:

dostępność (?)

Moja ocena: 5/5!

5 komentarzy:

  1. Jak na razie jestem wierna kremowi do stóp z avonu, bo jak już nawet te całe scholl mnie zawiodło to teraz tak w ciemno nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji go wypróbować, ale Gorvita ma świetne produkty, sama się o tym przekonałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię właśnie takie kremy, które szybko się wchłaniają nie pozostawiając lepkiej warstwy. Są bardzo poręczne i wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym produkcie wiele pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię takich rzadkich produktów.

    OdpowiedzUsuń