sobota, 4 stycznia 2014

RECENZJA DEZODORUJĄCEGO KREMU DO NÓG OD ATELIER NATURY

Dziś zapraszam Was na recenzję dezodorującego kremu do nóg z organicznym ekstraktem z mięty i cytryny, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym -  Atelier Natury. O podjęciu współpracy pisałam Wam TU



SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacje od producenta:


Krem do stóp z organicznymi ekstraktami z mięty i cytryny ma działanie dezodorujące i nadaje unikalne uczucie świeżości i lekkości. Krem sprawia, że skóra jest zadbana i odświeżona.

Moja opinia:

Ten krem podobnie do kremu nagietkowego też ma jedynie 40 ml pojemności. Ogólnie lubię kosmetyki w małych opakowaniach. Może zacznę od jednego minusa, który jest dla mnie decydujący w wyborze kosmetyków. Nie będę ukrywać, że najbardziej nie odpowiada mi jego zapach. Zapach zarówno cytryny jak i mięty z osobna jest dla mnie przyjemny. Niestety połączenie ich nie dało fajnego zapachu. I na tym moje narzekanie się kończy. Krem faktycznie nadaje naszym stopom uczucie lekkości i świeżości. Dobrze nawilża i szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.Po niecałych dwóch tygodniach stosowania została mi mniejsza połowa tubki tego kremu. Uważam, że jest niesamowicie wydajny. Wydaje mi się, że byłby bardziej odpowiedni na lato ze względu na swoje właściwości dezodorujące. 


Zalety: 
  1. małe opakowanie,
  2. wygodna aplikacja,
  3. bardzo szybko się wchłania,
  4. dobra konsystencja,
  5. nie pozostawia tłustej warstwy,
  6. dobrze nawilża,
  7. nadaje lekkości i świeżości,
  8. wydajny.

Wady:
  1. dostępność
  2. zapach

Moja ocena: 4/5 !

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu, znajdziesz w nim kosmetyki naturalne czy produkty ziołowe. Jeżeli zdecydujesz się na zakup jakichkolwiek produktów z Atelier Natury to warto skorzystać z 10 % rabatu:


12 komentarzy:

  1. nie znam takiego połączenia zapachowego ;)
    ale faktycznie, może to być trochę dziwne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że będzie ładnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat nie spasował zapach może komuś innemu by odpowiadało takie połączenie :)

      Usuń
  3. Szkoda, że jest słabo dostępny bo wydaje się całkiem przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jak krem kupiony u chińczyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem ponieważ tam nie robię zakupów ;)

      Usuń
  5. Mi chyba zapach nie przypadłby do gustu ;)
    _______________________________
    http://kosmetyczna-planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że zapach będzie ciekawy ;p Ale widzę, że u Ciebie jest w wadach :p

    OdpowiedzUsuń