środa, 29 stycznia 2014

PACHNĄCA WSPÓŁPRACA z MYDLARNIĄ POWRÓT DO NATURY

Dziś dotarła do mnie paczuszka z mydełkami, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią powrót do natury'. Nie spodziewałam się, że dostanę aż tyle mydełek. Już dziś zabieram się za testowanie, a Was zapraszam na fanpage firmy :)


Otrzymałam:
  1. 100 % naturalne mydło z borowiną i bursztynem,
  2. 100 % naturalne mydło dla dzieci,
  3. 100 % naturalne mydło hipoalergiczne,
  4. 100 % naturalne mydło z borowiną,
  5. 100 % naturalne mydło z bursztynem,
  6. 100 % naturalne mydło z woskiem pszczelim,
  7. 100 % naturalne mydło z borowiną i kawą,
  8. 100 % naturalne mydło z błotem z Morza Martwego.


Serdecznie dziękuje firmie za pięknie pachnącą przesyłkę :)

21 komentarzy:

  1. Oj ciekawie wyglądają te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na swoją przesyłkę :D gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś dostałam te same mydełka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś dostałam taką samą paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy to będzie pewnie pachnące testowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) oj będzie bardzo pachnące testowanie :D

      Usuń
  6. Rewelacyjna paczuszka. Czekam na recenzje mydełek z ogromną ciekawością. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na swój zestaw :) widzę, że warto czekać :)

    OdpowiedzUsuń