sobota, 25 stycznia 2014

NOWE TESTOWANIE z TRND - KAPSUŁKI PIORĄCE VIZIR

Wczoraj dostałam kilka paczuszek od kuriera, w jednej z nich były kapsułki piorące Vizir, które otrzymałam w ramach nowego projektu trnd. Trnd jest społecznością marketingową największą na świecie, która daje możliwość uczestniczenia w projektach marketingowych swoich ulubionych produktów i marek. Trnd realizują działania marketingowe w celu popularyzacji dobrych produktów. W tym projekcie wybrano aż 4 000 osób do testowania kapsułek piorących Vizir. Dodam jeszcze od siebie, że na prawdę warto się zapisać i mieć możliwość testowania całkowicie za darmo produktów biorących udział w projekcie. W czwartek dostałam maila o zakwalifikowaniu się do projektu, a w piątek z samego rana dostarczono mi przesyłkę. Recenzja pojawi się za jakiś czas :) 

Dostałam:

- 15 kapsułek piorących Vizir dla siebie,
- 15 kapsułek piorących Vizir do rozdania dla znajomych,
- książeczkę powitalną,
- książeczkę ankietową,
- ulotki do rozdania.


19 komentarzy:

  1. zazdroszczę... ja się nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama zachwala tego Vizira, ja tam go jeszcze nie używałam, aktualnie stosuję Ariela

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ze udało Ci się załapać :) Ja tym razem nie próbowałam nawet, ale żałuję :(
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również próbowałam ale chyba w ostatni dzień i kicha dlatego czekam na recenzję jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, a recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  5. Mnie też się udało załapać do tego testu, ale jeszcze przesyłki nie dostałam.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wtorku powinny wszystkie paczki dojść zgodnie z inf. na mailu, w takim razie gratuluję :)

      Usuń
  6. Gratulacje, mi się nie udało:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super :) Miłego używania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również w piątek otrzymałam, ciekawe czy się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i ja :) zobaczymy jak się przy moich chłopakach sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To moja pierwsza kampania. Muszę powiedzieć, że udział w projekcie bardzo uzależnia ;) Kapsułki rozdałam w ciągu dwóch dni, póki co same pozytywne opinie. Większość osób ma zamiar zakupu całego opakowania, niektórzy narzekają na zbyt wygórowaną cenę. Ja sama jestem pozytywnie zaskoczona, do prania ciuszków mojej córeczki używam, zgodnie z zaleceniami producenta, podwójną dawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, zamiast odmierzać proszek i wlewać odpowiednią ilość płynu do płukania wystarczy wrzucić kapsułkę i cieszyć się pięknym zapachem i dobrze wypranymi ubraniami. Mnie to w zupełności przekonuje do ich ponownego kupna :)

      Usuń
  11. Ja od niedawna używam do prania kapsułek, obecnie mam możliwość testowania kapsułek z Vizira Original Fresh. Problem zabrudzonej szuflady pralki zniknął natychmiast :) Kapsułkę umieszcza się bezpośrednio w bębnie pralki, rozpuszcza się nawet w niskich temperaturach. Służą do prania zarówno ubrań białych jak i kolorowych, kapsułki dopierają nawet bardzo zabrudzone tkaniny. To wszystko sprawia, że użycie kapsułek jest wygodne i szybkie :) Polecam wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń