czwartek, 19 grudnia 2013

WSPÓŁPRACA ZE STYLEPIT

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym Stylepit. Sklep ten oferuje ubrania i dodatki w stylu casualowym, eleganckim czy sportowym zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Dziś dotarła do mnie przesyłka z wybranym przeze mnie sweterkiem. Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Na przesyłkę nie musiałam długo czekać, a co najważniejsze podane ceny zawierają już koszty wysyłki przedmiotu. Muszę też zaznaczyć, że kontakt z działem obsługi klienta jest na najwyższym poziomie. 

Zapraszam Was do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu:


Aktualnie sweter jest na promocji w cenie: 69,99 zł w dwóch dostępnych kolorach: szary oraz kamuflażowy.


Z pewnością to nie są moje ostatnie zakupy w tym sklepie internetowym. W kolejnym poście spodziewajcie się stylizacji z otrzymanym sweterkiem Vila. 

5 komentarzy:

  1. Fajna współpraca coś innego niż kosmetyki ;) Gratki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie od nich kiedyś wybrałam portfelik i dla córci koszulkę. Super sweter.

    OdpowiedzUsuń