poniedziałek, 16 grudnia 2013

WSPÓŁPRACA Z WRIGLEY " JEDZ, PIJ, ŻUJ " - ORBIT

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z firmą Wrigley. Dziś odwiedził mnie kurier z produktami do testów. 


O firmie:
Wrigley Polska jest liderem na rynku słodyczy impulsowych, obecna w Polsce od ponad 20 lat, z siedzibą w Poznaniu. Tutaj również znajduje się jeden z najefektywniejszych zakładów produkcyjnych Wrigley na świecie. W Polsce produkowane są głównie gumy do żucia i słodycze, a na rynku dostępne są wszystkim doskonale znane produkty pod markami Orbit, Winterfresh, Airwaves czy Skittles.



W ramach współpracy otrzymałam pudełko wypełnione po brzegi produktami Orbit. I tak w pudełku znalazłam 16 paczek gum do żucia w listkach i drażetkach w wielu różnych smakach oraz 2 paczki cukierków.


Serdecznie dziękuje firmię za paczkę produktów Orbit, jak i możliwość wypróbowania nowych smaków.

15 komentarzy:

  1. zazdroszczę! Lubię Orbit i chętnie popróbowałabym tych wszystkich smaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ja przynajmniej z niektórymi smakami będę mieć pierwszy raz do czynienia :)

      Usuń
  2. super takie testowanie lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam :D
    No to smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje zaprasza również do mnie na konkurs:)http://www.wszystkocozafree.blogspot.com/2013/12/pierwszy-konkurs-na-moim-bloguuwaga.html

    OdpowiedzUsuń
  5. o co tu chodzi z tymi gumami czy zeby to dostac cos trzeba zaplacic ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należy posiadać bloga oraz mieć min. 10 tysięcy wyświetleń miesięcznie :)

      Usuń
  6. Bardzo miło wspominam tą współpracę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.*
    Zapraszam do mnie;http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo mi miło, cieszę się, że ktoś to docenia :)

      Usuń