środa, 18 grudnia 2013

WSPÓŁPRACA Z LOVE ME GREEN

W poniedziałek nawiązałam współpracę z LOVE ME GREEN, a dziś zawitał do mnie kurier z paczką. Love me Green to naturalne kosmetyki, unikalne połączenie natury z nowoczesnością, poprzez zastosowanie ostatnich, rewolucyjnych odkryć w dziedzinie kosmetyki naturalnej .

SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Otrzymałam:

- krem do ciała          ( pojemność 200 ml )
- olejek do masażu    ( pojemność 100 ml )
- peeling do ciała       ( pojemność 200 ml )
- zestaw 6 próbek.


11 komentarzy:

  1. Ooo zawsze chciałam spróbować coś tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za kilka dni będzie możliwość zdobycia kosmetyku Love Me Green :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy, ja miałam z tej firmy szampon (świetnie oczyszcza) i odżywkę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, wczoraj już zaczęłam testować :)

      Usuń
  3. Gratuluje współpracy :) Jestem ciekawa tego kremu do ciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) dopiero po przetestowaniu pojawi się recenzja :)

      Usuń
  4. Nawet fajny sklep, a już miałam dać sobie spokój z oglądaniem nowych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń