piątek, 27 grudnia 2013

RECENZJA PODKŁADU POD MAKIJAŻ MADAME L'AMBRE

Dzisiejszy post poświęcony jest recenzji podkładu pod makijaż, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Madame L'ambre. O podjęciu współpracy pisałam TU.


Od producenta:


Dzięki nowoczesnym technologiom, stosowanym przy produkcji podkładu pod makijaż Madame LAMBRE, skóra może swobodnie oddychać. Krem dostosowuje się do koloru skóry nie pozostawiając śladów i maskując jej niedoskonałości. Łatwo się rozprowadza czyniąc skórę nieskazitelnie gładką. Dzięki doskonałej recepturze i aksamitnej konsystencji świetnie niweluje efekt błyszczenia skóry. Podkład posiada właściwości powodujące, że twarz wygląda na świeżą, wypoczętą i naturalnie nawilżoną. Zawierające się w podkładzie filtry UVA I UVB zapewniają ochronę skóry przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego.

Moja opinia:

Podkład otrzymujemy w przepięknym opakowaniu z pompką. Zaznaczę, że podkładu nie używam na co dzień a jedynie na jakieś ważniejsze wyjścia. Wg mnie jest to lekki podkład przypominający krem BB. Konsystencja podkładu pozwala na dobre rozprowadzenie kosmetyku na twarzy. Po jego aplikacji moja twarz wygląda świeżo i promiennie. Jest idealnie gładka, miękka, pachnąca i dobrze nawilżona. Podkład nie pozostawia smug, nie zapycha porów oraz idealnie wtapia się w skórę. Niedoskonałości maskuje w zadowalającym stopniu. Po kilku godzinach twarz odrobinę się świeci, ale od czego są bibułki matujące. Jedynym minusem jest brak możliwości kontrolowania zawartości kosmetyku. Polecam wszystkim kobietom ceniących sobie naturalny wygląd.

Odcień: nr 1
Pojemność: 40 ml
Cena: 27,20 zł 


Zalety:
  1. przystępna cena,
  2. łatwa aplikacja,
  3. przyjemnie pachnie,
  4. odpowiednia konsystencja,
  5. ładny naturalny efekt,
  6. trwały, nie ściera się, 
  7. nie zapycha porów,
  8. nie pozostawia smug,
  9. nadaje świeżości, 
  10. nie rozmazuje się,
  11. nie wysusza,
  12. wygładza skórę,
  13. nawilża skórę,
  14. nie uczula,
  15. wydajny,
  16. bezproblemowy w demakijażu,
  17. doskonale wtapia się w skórę,
  18. przepiękne i wygodne opakowanie z pompką,
Wady:
  1. dostępność,
  2. brak możliwości kontrolowania zawartości kosmetyku.
Moja ocena: 5/5 !

9 komentarzy:

  1. Jakie fajne opakowanie ;D jeszcze sie z takim nie spotkalam ;D z pewnoscia jest oryginalne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość kosmetyków tej firmy jest w takich oryginalnych i przeuroczych opakowaniach :D

      Usuń
    2. W sumie dopiero niedawno zobaczylam ich produkty takze no niestety sie nie znam za bardzo ;D ale wierze Ci na slowo ;D

      Usuń
  2. Sporo ma zalet ;) I jeszcze to śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceną maja przystępną tylko ja nie lubię zamawiać przez internet :/ Fajne ma opakowanie takie inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno ich produkty można spotkać jeszcze w drogerii Hebe :)

      Usuń
  4. fajny jest, mam go tylko odcień za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jasny ;) Byłby idealny dla mnie ;) Zawsze mam problem z doborem odpowiedniego podkładu, bo nawet naturalny jest dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń