sobota, 28 grudnia 2013

RECENZJA OTRZYMANYCH PRODUKTÓW OD CIDER INN

Jak wiecie kilka dni temu otrzymałam produkty w ramach współpracy z Cider Inn. O współpracy pisałam Wam TU. Dziś post poświęcony będzie krótkiej recenzji oraz przybliżeniu Wam informacji czym jest słynny cydr. Zapraszam Was do polubienia Cider Inn i oczywiście spróbowania ich wyrobów temu kto jeszcze ich nie próbował.

KLIKNIJ TUTAJ      lub     FACEBOOK


Informacje od producenta:

Cydr wytwarzany jest według XIX-wiecznych polskich receptur, szanujących prawa natury i czasu. Cider Inn to zrobiony ze smakiem, światowej jakości polski cydr. Powstaje ze 100%-wego moszczu jabłkowego, bez dodatku wody i tylko z naturalnych składników. Jest niepasteryzowany, lekki, musujący, orzeźwiający. Najlepiej smakuje schłodzony: na imprezie, w klubie, do grilla i do eleganckiego obiadu w restauracji. Popularny w Europie i na świecie, cydr jest doskonałą alternatywą dla piwa i wina.

Moja opinia:

Od razu napiszę, że nie miałam wcześniej styczności z cydrem. Bardzo się cieszę, że w końcu go spróbowałam. Tak jak obiecuje producent jest lekki, musujący i niesamowicie orzeźwiający. Uważam, że można go podać podczas romantycznej kolacji dla dwojga czy spotkań rodzinnych. Smakiem przypadł do gustu każdemu. Nie potrafię opisać dokładnego smaku, dlatego najlepiej będzie jak sami spróbujecie i się przekonacie. Ze swojej strony polecam w 100 %. Na pewno sięgniemy po niego nie jeden raz :)

7 komentarzy:

  1. no no w sam raz na sylwester! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mozna go gdzies dostac stacjonarnie? ciekawi mnie jaki jest w smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapytaj może na facebook'u, powinni mieć wykaz sklepów w danym mieście gdzie dostarczają im swoje produkty :)

      Usuń
  3. jestem ciekawa jego smaku, bo i ja nie miałam wcześniej styczności z takimi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już go spróbujesz to daj znać czy Ci przypadł do gustu :)

      Usuń
    2. Sklep "Piwa Regionalne" Legionowo ul. Władysława Reymonta 12 lok 16A (wejście od strony Piłsudskiego) posiadają Cydr w butelce 750ml

      Usuń