sobota, 7 grudnia 2013

RECENZJA ORGANICZNYCH MYDEŁEK od MENTOR COSMETICS

Dzisiejszy post poświęcony jest mydełkom, które wygrałam w rozdaniu od Mentor Cosmetics na facebook'u. O wygranej pisałam Wam tu. Zapraszam Was na ich fanpage, na którym raz na jakiś czas jest możliwość wygrania atrakcyjnych nagród:



Bardzo ucieszyłam się z możliwości przetestowania tych mydełek ponieważ od kilku lat unikam stosowania żeli pod prysznic czy mydeł w płynie. Ze względu na pozytywnie widoczną różnicę na mojej skórze używam tradycyjne mydła. Za niedługo pojawi się kolejna recenzja mydeł leczniczych, które obecnie testuje.

1. Mydło organiczne SPA Aromaterapia - Kiwi


Od producenta:


Mydło z dodatkiem naturalnych olejków pozyskanych z owoców kiwi dodaje energii, pobudza zmysły. Produkt ten wspaniale dba o naszą skórę – ujędrnia ją i odmładza - dzięki zawartej w nim dużej ilości witaminy C. Mydło polecane do codziennego stosowania dla każdego rodzaju skóry.

Moja opinia:

Mydełko pachnie świeżo, intensywnie i przyjemnie. Bardzo dobrze się pieni i doskonale oczyszcza. Nie wysusza skóry, a zawarte w nim pestki pozwalają na zrobienie delikatnego peelingu. Największą jego zaletą jest jego wydajność. Polecam!

Cena: 13,90 zł
Waga: 100 g

Moja ocena: 5/5 !

2. Mydło organiczne SPA Aromaterapia Piżmo



Od producenta:


BIAŁE PIŻMO - Afrodyzjak - aromat ceniony  od tysięcy lat. Aromat piżma jest wyrazisty, mocny i lekko erotyzujący. Jest on powszechnie uważany  za łagodny afrodyzjak. Zapach ten wchodzi w skład wielu kompozycji zapachowych perfum najsławniejszych firm takich jak 212 SEXY Carolina Herrera, Chanel - Chance eau fraiche, Sexual Secret, Eternity Calvin Klein. Mydełko z aromatem piżma mocno pobudzi Twoje zmysły. Zapach ten pieści skórę i pozostawia na niej czarujące i upajające uczucie.Zalecane do codziennego stosowania dla każdego rodzaju skóry. 

Moja opinia:

Mydełko zachwyca swoim wyglądem. Wszyscy członkowie rodziny jak i znajomi byli nim bardzo zainteresowani. I może dlatego został najszybciej zużyty. Podobnie jak poprzednie mydełko bardzo dobrze się pieni, oczyszcza, nie wysusza skóry oraz jest wydajne. Zapach mydełka jest wyrazisty, ale nie duszący, pięknie pachnie oraz długo utrzymuje się na skórze. Polecam!

Cena: 13,90 zł
Waga: 100 g

Moja ocena: 5/5 !


3. Mydło organiczne SPA Aromaterapia no. 690


Od producenta:


Owocowo – kwiatowa kompozycja z lekko drzewną nutą to orzeźwiająca propozycja dla pełnych optymizmu i radosnych kobiet. W pierwszej kolejności wyłania się  owocowy zapach grejpfruta oraz jabłka by w pełnej harmonii połączyć się z subtelnymi kwiatowymi nutami magnolii , tuberozy i konwalii. Szlachetności nadaje subtelna nutka białej ambry i drzewa sandałowego.

Moja opinia:

Kolejne mydełko o ciekawym wyglądzie. Dobrze się pieni, oczyszcza, nie wysusza skóry, a także jest wydajne. Jeśli chodzi jego zapach to jest delikatnie kwiatowy, świeży i energetyczny. Polecam!

Cena: 14,90 zł
Waga: 120 g

Moja ocena: 5/5 !

Jeżeli jesteście zainteresowani tymi mydełkami lub innymi produktami to zapraszam z zapoznania się z bogatą ofertą tego sklepu:

3 komentarze: