niedziela, 29 grudnia 2013

RECENZJA NAGIETKOWEGO KREMU DO RĄK OD ATELIER NATURY

Przez kilka dni testowałam krem do rąk nagietkowy, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym -  Atelier Natury. O podjęciu współpracy pisałam Wam TU



SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacje od producenta:


Nagietkowy krem do rąk chroni przed szkodliwym działaniem detergentów i środków dezynfekujących. Przywraca jędrność i elastyczność skóry.


Moja opinia:

Krem ma jedynie 40 ml pojemności, co mi w zupełności wystarcza. Lubię małe opakowania, które są idealne do torebki. Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając na dłoniach tłustej warstwy. Po jego nałożeniu nasze dłonie ładnie pachną i są idealnie gładkie w dotyku. Dobrze nawilża skórę dłoni, ciekawa jestem czy sprawdziłby się też w mroźne dni. Po tygodniu stosowania zużyłam dopiero 1/4 opakowania, potwierdza to o jego wydajności. Niestety nie mam pojęcia w jakiej będzie cenie ponieważ produkt dopiero pojawi się w ofercie sklepu. Ze swojej strony jak najbardziej polecam za dobre działanie.


Zalety: 
  1. małe opakowanie,
  2. wygodna aplikacja,
  3. dobra konsystencja,
  4. nie pozostawia tłustej warstwy,
  5. delikatny zapach,
  6. bardzo szybko się wchłania,
  7. wygładza,
  8. dobrze nawilża,
  9. wydajny.

Wady:

       dostępność


Moja ocena: 5/5 !

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu, znajdziesz w nim kosmetyki naturalne czy produkty ziołowe. Jeżeli zdecydujesz się na zakup jakichkolwiek produktów z Atelier Natury to warto skorzystać z 10 % rabatu:


7 komentarzy: