piątek, 13 grudnia 2013

RECENZJA KREMU POD OCZY MADAME L'AMBRE

Dziś kolejna recenzja tym razem kremu pod oczy z serii AQUATIQUE, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Madame L'ambre. O podjęciu współpracy pisałam TU.

Od producenta:
Krem do skóry wokół oczu, wymagającej nawilżenia. Dzięki doskonale dopracowanej recepturze składnikowej Twoja skóra wokół oczu poprawi swoją jędrność i elastyczność w ciągu doby. Produkt testowany dermatologicznie.
Moja opinia:

W małym kwadratowym kartoniku znajdowało się przepiękne opakowanie z kremem pod oczy. Z pewnością po całkowitym zużyciu kremu zachowam opakowanie i wykorzystam je do czegoś innego. Przy regularnym stosowaniu wygładza, ujędrnia i doskonale nawilża. Po zastosowaniu skóra wokół oczu wygląda na odświeżoną, rozjaśnioną oraz zapewnia zdrowszy koloryt. Z każdą aplikacją kremu czułam przyjemne uczucie chłodu. Konsystencja jest bardzo lekka przez co krem bardzo szybko się wchłania. Krem ma delikatny, przyjemny zapach. Nie mam problemów ze spuchniętymi powiekami więc nie wypowiem się na ten temat. Najbardziej zależało mi na nawilżeniu. Krem o pojemności 15 ml kosztuje około 30 zł. Biorąc pod uwagę, że zużyłam dopiero około 1/5 zawartości kremu (stosując go dwa razy dziennie przez trzy tygodnie) to cena jest zdecydowanie przyjazna dla portfela. Osobiście stawiam na jakość dlatego uważam, że krem jest godny uwagi. Polecam !

Zalety:
  1. przystępna cena
  2. nadaje zdrowy koloryt 
  3. dogłębnie nawilża
  4. koi i odpręża skórę wokół oczu
  5. ujędrnia
  6. wygładza
  7. dobrze się rozprowadza
  8. szybko się wchłania
  9. piękne opakowanie

Wady:
  1. dostępność
Moja ocena: 5/5 !

5 komentarzy:

  1. Przepięknie pachnie i nawilża :) Mało higieniczne opakowanie, ale za to jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację ale znowu kremy w tubkach są czasami niepraktyczne - czasami za dużo kremu można wycisnąć :)

      Usuń
    2. o tak zgadzam się, takie opakowanie jest lepsze :)

      Usuń
  2. fajnie, że się sprawdził ;)
    uwielbiam ich opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń