środa, 25 grudnia 2013

RECENZJA KREMU KOLORYZUJĄCEGO PALETTE od PREKURSORKI

Na początku listopada nawiązałam współpracę z portalem Prekursorki. Do testów otrzymałam krem koloryzujący Palette Intensive Color Creme od Schwarzkopt w kolorze jasnego brązu ( N4).



Informacje od producenta:

Nowa Palette Intensive Color Creme wzbogacona jest płynną keratyną. Krem koloryzujący nadaje wyjątkowo intensywny, lśniący kolor, który teraz trwa do 50% dłużej!* Ciesz się zdrowym wyglądem włosów o olśniewającym połysku i swoim ulubionym kolorem, który przez wiele tygodni wygląda świeżo i pięknie. Palette oferuje szeroki wybór odcieni - chłodne lub ciepłe blondy, delikatne lub intensywne czerwienie, naturalne lub złociste brązy i odcienie czerni. INTENSIVE COLOR CREME - z płynną keratyną i formułą chroniącą przed blaknięciem koloru.


Moja opinia:

Włosy przefarbowałam kilka dni po otrzymaniu tej farby. Postanowiłam wystawić recenzję dopiero po niecałych dwóch miesiącach, aby była ona w pełni rzetelna. Na początku chcę napisać, że farba mnie nie uczuliła, a co najważniejsze nie swędziała mnie skóra głowy po jej aplikacji. Równomiernie pokryła mój wcześniejszy kolor włosów, który był już miejscami spłukany. Myślałam, że zabraknie mi farby na moje średniej długości włosy, ale ostatecznie musiałam wywalić odrobinę. Podczas mycia włosów, aż tak bardzo nie zauważyłam, aby kolor się spłukiwał. Nie wpiszę w minusach, że wysuszył czy odrobinę zniszczył mi włosy ponieważ same decydujemy się na zastosowanie takich produktów. Po za tym używam organicznych olejków do włosów, które znacznie poprawiły strukturę moich włosów. Jednak mały minus daje za kolor, którym miał być jasny brąz, a wyszedł trochę ciemniejszy. Mimo wszystko czułam się w nim dobrze i spodobał mi się. Na zdjęciu może wydawać się identyczny jednak wszystko zależy od światła. Jeszcze chcę zaznaczyć, że blask na włosach utrzymywał się ponad miesiąc. Moja ogólna ocena jest pozytywna. Polecam ze względu na dobre działanie, przystępną cenę oraz dostępność.

Zalety:


  1. przystępna cena,
  2. dostępność,
  3. wystarczająca ilość farby,
  4. pozostawia przez długi czas połysk na włosach,
  5. równomierne pokrycie włosów,
  6. nie spłukuje się aż tak bardzo,
  7. ładny kolorek,
  8. szeroka gama kolorów,
  9. zawiera płynną keratynę,
  10. zapach chemiczny, ale nie jest bardzo duszący.

Minusy:

  1. brak saszetki z odżywką,
  2. kolor wyszedł nieco ciemniejszy od przedstawianego na opakowaniu.



Moja ocena: 4/5!

11 komentarzy:

  1. moje ulubione farby, tylko ja używam odcieni blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pewnie spróbuje jaśniejszych odcieni :)

      Usuń
  2. Ładny kolorek :) Ja osobiście włosów nie farbuję, ale moja przyjaciółka używa tan krem koloryzujący i jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten krem koloryzujacy zmywa sie po kilku myciach ? Załóżmy tak po dwóch tyg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku w tak krótkim czasie zdecydowanie nie, dopiero później stopniowo spłukiwał się

      Usuń
  4. Po jakim czasie od farbowania można ponownie je pomalować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już jest sprawa indywidualna. Ja farbuję co miesiąc lub co 2 miesiące jednak najlepiej co miesiąc ;)

      Usuń
  5. Bardzo widoczne są odrosty przy spłukiwaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie aż tak bardzo, ale może przez to, że mój naturalny kolor to ciemny blond

      Usuń