czwartek, 26 grudnia 2013

ODBIERZ 29 zł na ZAKUP GUM ORBIT W ESKLEPIE - " JEDZ, PIJ, ŻUJ "

Dziś zapraszam Was na post dotyczący gum do żucia Orbit, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Wrigley.  





Czy zdajesz sobie sprawę z korzyści żucia bezcukrowej gumy Orbit i Orbit White:

  • pomagasz w utrzymaniu zdrowych i czystych zęby,
  • masz możliwość skorzystania, gdy akurat nie możesz umyć zębów, 
  • ma zdolność neutralizacji kwasów zwiększających ryzyko rozwoju próchnicy,
  • zapewnia świeży, przyjemny oddech,
  • a gumy Orbit White zapobiegają przebarwieniom po kawie i herbacie.

Przedstawię Wam cztery proste kroków dla utrzymania zdrowych i czystych zębów: 



  • regularne odwiedziny u dentysty,

*


  • dokładne mycie zębów 2-razy dziennie, 

*

  • regularne używanie nici dentystycznej,
*


  • żucie bezcukrowej gumy po jedzeniu i piciu, gdy jesteśmy poza domem. 

*

*

Wystarczy tak niewiele, aby cieszyć się ze zdrowych zębów i pięknego, promiennego uśmiechu :)

*



A teraz mam dla Was łatwy konkurs, w którym możecie zgarnąć kod na zakup gum Orbit w eklepie. Ja już otrzymałam swój kod, który z pewnością wykorzystam :)



Zasady konkursu:

  1. Konkurs trwa od dnia 23.12.2013 do 5.01.2014 roku.
  2. Każdego dnia Konkursu do wygrania jest 50 podwójnych kodów do esklepu.
  3. Kody dostępne są codziennie od godziny 10:00. 
  4. Zadaniem Uczestnika jest wybór jednego znajomego, z którym chciałby posprzątać na święta.
  5. Pierwsze 50 Użytkowników otrzymają jeden kod do esklepu oraz wybrany przez niego znajomy.
  6. Jeden Uczestnik może otrzymać maksymalnie jeden kod do esklepu w okresie trwania konkursu.
  7. Zwycięzcy otrzymają kod bezpośrednio po wykonaniu zadania konkursowego.
  8. Łącznie do wygrania jest 1400 kodów.
  9. Dodatkowo zamawiający musi ponieść koszty wysyłki, chyba że dokona dodatkowych zakupów w sklepie na wartość powyżej 50 zł.
  10. Kody ważne są do 31.01.2014 roku.


Nagrody:

kod o wartości 29 zł do wykorzystania na produkty Orbit w esklepie.



Krótka recenzja na temat otrzymanych produktów od Wrigley.


Wszystkie smaki gum do żucia jakie otrzymałam, razem z rodziną już wypróbowaliśmy. Chciałabym jedynie wyróżnić kilka rodzajów. Numerem jeden dla całej naszej rodziny niezmiennie od lat są gumy Orbit miętowe bez względu na to czy są zwykłe czy też wybielające. Odkryciem były dla nas gumy Orbit o smaku tropikalnym, które okazały się w smaku bardzo nietuzinkowe. Następne 'Orbit for kids' są fenomenalne dla dzieci jak i dla mnie, które także towarzyszą nam od kilku lat. Niezmieniony smak z tą różnicą, że jak byłam dzieckiem to nie były pakowane w takie kolorowe papierki :)
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć cukierkom ponieważ były takie pyszne, że w ciągu paru dni zostały skonsumowane. 



Zdjęcia oznaczone * nie są mojego autorstwa, źródło zdjęć: wyszukiwarka Google.

3 komentarze: