niedziela, 8 grudnia 2013

DARMOWA KSIĄŻKA KUCHARSKA "OKRASA kontra PASCAL" - LIDL

Witajcie! Wczoraj będąc w Lidlu odebrałam darmową książkę kucharską "Pascal kontra Okrasa". Wystarczy, że zbierzecie 6 naklejek robiąc zakupy w Lidlu. Aby otrzymać jedną naklejkę trzeba wydać ponad 50 zł, tak więc robiąc zakupy za ponad 300 zł otrzymamy poniższą książkę. W książce z jednej strony są przepisy Pascala, a z drugiej Okrasy. Książka zawiera niecałe 300 stron genialnych porad, niesamowitych przepisów i świetnych zdjęć.

Promocja trwa do 24.12.2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

11 komentarzy:

  1. i ja mam chrapkę na tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście zostały 3 sztuki, wątpię, że do 24 grudnia coś zostanie :)

      Usuń
  2. rzadko kupuje w lidlu a szkoda bo ksiazeczka superowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jest możliwość kupienia na Allegro :) od 40 zł chyba :)

      Usuń
  3. Super, szkoda, że ja nie robię zakupów w Lidlu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popytaj po rodzinie czy znajomych :) 3 naklejki dostałam od cioci, która jednorazowo zrobiła zakupy i te naklejki były jej nie potrzebne więc mi się udało :D

      Usuń
  4. My zbieramy kupony na tę książkę własnie ;) Lidla mamy niedaleko domu, więc w sumie często tam robimy zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obyście tylko zdążyli z wymianom punktów :)

      Usuń
  5. szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma Lidla :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wniosek taki - na przedświąteczne zakupy muszę wybrać się do Lidla. Trzy stówki i tak pójdą jak nic, a na otarcie łez dostanę ciekawą książkę - mnie to przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację i tak trzeba wydać kilka stówek na produkty świąteczne, a tu jeszcze książkę dostaniesz :)

      Usuń