sobota, 2 listopada 2013

WYGRANY ZESTAW DLA KONESERÓW KAWY W KONKURSIE SAECO

W czwartek zawitał kurier z wygraną z konkursu.Wiem tylko tyle, że mój narzeczony odpowiedział kreatywnie na dwa pytania i wygrał dla mnie poniższą nagrodę  :)

Wygraliśmy zestaw dla koneserów kawy. W skład, którego wchodzą:

- Szklanki o podwójnych ściankach podtrzymujących idealną temperaturę kawy, jednocześnie dłonie są chronione przed poparzeniem ( pojemność 350 ml każda ),
- Łyżeczki do latte ze stali szlachetnej.

Nie byłabym sobą gdybym ich od razu nie przetestowała. Zrobiłam kawę, po ok. godzinie i 20 minutach jak wróciłam szklanka była zimna, natomiast kawa jeszcze dobrze ciepła. Szklanki są bardzo lekkie. Swoją drogą nie wiedziałam, że istnieją takie szklanki, a tym bardziej, że Philips ma z nimi coś wspólnego. A ich cena jest oszałamiająca- ok.150 zł za poniższy komplet. Też nie ma co się dziwić zostały ręcznie wykonane z tłoczonego szkła. Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiej wygranej. 
Mam nadzieję, że nam długo posłużą :)





5 komentarzy: