środa, 27 listopada 2013

WYGRANE W KONKURSIE : PENDRIVE i TORBA ZAKUPOWA !

Ostatnio pisałam Wam TU o łatwym sposobie wygrywania bardzo fajnych gadżetów na facebook'u organizowanych przez organizacje pozarządową Rodzina&kariera. Każda z nagród jest wygraną w osobnych konkursach. Wystarczyło poprawnie odpowiedzieć na jedno proste pytanie. Zawsze liczy się kolejność zgłoszeń. Zachęcam Was do udziału w ich konkursach. 



Wygrałam:

- pendrive 2 GB, 
- torbę zakupową z juty.


A poniżej moje poprzednie nagrody :)


12 komentarzy:

  1. Gratki :) zapraszam czasem do komentowania u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wygrałam pendrive i torbę, a przyszła tylko torba. Przyszły Ci razem, czy osobno ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w osobnych kopertach :) jeszcze mają dużo czasu na wysłanie, na pewno przyjdzie :) mojej siostrze przyszedł pendrive kilka dni po mnie :)

      Usuń
  3. gratuluję ;)
    ja mimo, że DOBRZE odpowiedziałam kilka minut po dodaniu informacji to niestety nie wygrałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, czasami minuta czy 2 minuty po rozpoczęciu konkursu nie ma sensu już grać ... :)

      Usuń
  4. Super, gratuluję. U mnie też kilka przesyłek ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń